Guest sugarshooter Skrevet 24. Oktober, 2016 Jeg fik ikke tilbuddet, men var også forbi apple i sidste uge. Tungekys var mærkeligt, men det har andre vist dækket. Hun fiskede pikken ud og sagde "ooh its big", og det er lidt et turnoff for mig, for jeg ved godt den er gennemsnitlig, og jeg har ikke brug for at blive "snakket op" på den måde. Deepthroat vil jeg ikke kalde det, men til min smag gnaver hun godt. Smed hende efter en god opvarmning op på sengen, og efter lidt 69 fik hun lidt standard dansk inden hun røg om på alle 4 og jeg knaldede igennem i en stram og lækker to'er indtil jeg skød af. Jeg nåede kun lige at lægge mig ned, så blev jeg tilbudt massage eller blowjob - valgte det sidste. Efter den var æltet op fra slap igen, gik vi til lidt mere dansk, og jeg sluttede af med at give en god tur mere i 2'eren til jeg kom igen. Billederne på siden, passer ikke specielt godt, men jeg følte mig godt serviceret af en køn pige. Vi havde ikke en fantastisk kemi, men mit hovede var også et andet sted der ikke har noget med pigen at gøre. Jeg fik lov til at dyrke det analsex jeg havde lyst til, i de stillinger jeg ville samt et par gode sutteture. Kommer jeg igen? Nej, for jeg vil ud og prøve nogle andre numser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 24. Oktober, 2016 Og hvad måtte du så betale for den omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 24. Oktober, 2016 Ja anden tråd er Anal +500 og DT +200 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 24. Oktober, 2016 Citat sugarshooter skrev, for 6 timer siden: Jeg fik ikke tilbuddet, men var også forbi apple i sidste uge. Tungekys var mærkeligt, men det har andre vist dækket. Hun fiskede pikken ud og sagde "ooh its big", og det er lidt et turnoff for mig, for jeg ved godt den er gennemsnitlig, og jeg har ikke brug for at blive "snakket op" på den måde. Deepthroat vil jeg ikke kalde det, men til min smag gnaver hun godt. Smed hende efter en god opvarmning op på sengen, og efter lidt 69 fik hun lidt standard dansk inden hun røg om på alle 4 og jeg knaldede igennem i en stram og lækker to'er indtil jeg skød af. Jeg nåede kun lige at lægge mig ned, så blev jeg tilbudt massage eller blowjob - valgte det sidste. Efter den var æltet op fra slap igen, gik vi til lidt mere dansk, og jeg sluttede af med at give en god tur mere i 2'eren til jeg kom igen. Billederne på siden, passer ikke specielt godt, men jeg følte mig godt serviceret af en køn pige. Vi havde ikke en fantastisk kemi, men mit hovede var også et andet sted der ikke har noget med pigen at gøre. Jeg fik lov til at dyrke det analsex jeg havde lyst til, i de stillinger jeg ville samt et par gode sutteture. Kommer jeg igen? Nej, for jeg vil ud og prøve nogle andre numser Anderledes anmeldes tak herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 26. Oktober, 2016 Jep, 2000 for en dejlig time uden stress. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Per_H 11 Skrevet 28. Oktober, 2016 sugarshooter skrev, den 24/10/2016 at 09:52: Jeg fik ikke tilbuddet, men var også forbi apple i sidste uge. Tungekys var mærkeligt, men det har andre vist dækket. Hun fiskede pikken ud og sagde "ooh its big", og det er lidt et turnoff for mig, for jeg ved godt den er gennemsnitlig, og jeg har ikke brug for at blive "snakket op" på den måde. Deepthroat vil jeg ikke kalde det, men til min smag gnaver hun godt. Smed hende efter en god opvarmning op på sengen, og efter lidt 69 fik hun lidt standard dansk inden hun røg om på alle 4 og jeg knaldede igennem i en stram og lækker to'er indtil jeg skød af. Jeg nåede kun lige at lægge mig ned, så blev jeg tilbudt massage eller blowjob - valgte det sidste. Efter den var æltet op fra slap igen, gik vi til lidt mere dansk, og jeg sluttede af med at give en god tur mere i 2'eren til jeg kom igen. Billederne på siden, passer ikke specielt godt, men jeg følte mig godt serviceret af en køn pige. Vi havde ikke en fantastisk kemi, men mit hovede var også et andet sted der ikke har noget med pigen at gøre. Jeg fik lov til at dyrke det analsex jeg havde lyst til, i de stillinger jeg ville samt et par gode sutteture. Kommer jeg igen? Nej, for jeg vil ud og prøve nogle andre numser Hvordan tog hun den anale del? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 29. Oktober, 2016 Det tog hun fint, hun tog lige lidt glidecreme ind med et par fingre, og så tog hun mig stille ind. Efter et par langsomme træk, kunne jeg speede op, og synes hun stønnede ok imens. Hun tog den både doggy og på ryggen mens jeg stod på gulvet(de har en høj seng). Jeg vil tro jeg var i 2'eren i et kvarters tid samlet, uden at det virkede som et problem, og hun var god stram uden det var for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Per_H 11 Skrevet 29. Oktober, 2016 sugarshooter skrev, for 9 timer siden: Det tog hun fint, hun tog lige lidt glidecreme ind med et par fingre, og så tog hun mig stille ind. Efter et par langsomme træk, kunne jeg speede op, og synes hun stønnede ok imens. Hun tog den både doggy og på ryggen mens jeg stod på gulvet(de har en høj seng). Jeg vil tro jeg var i 2'eren i et kvarters tid samlet, uden at det virkede som et problem, og hun var god stram uden det var for meget. Lyder godt. Dejligt hun rent faktisk kan tage imod anal, når man også har bestilt det. Har desværre prøvet at bestille anal en gang, hvor det slet ikke gik. Hun klynkede og pev, og så er det jo ikke så sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 29. Oktober, 2016 sugarshooter skrev, den 24/10/2016 at 09:52: Jeg fik ikke tilbuddet, men var også forbi apple i sidste uge. Tungekys var mærkeligt, men det har andre vist dækket. Hun fiskede pikken ud og sagde "ooh its big", og det er lidt et turnoff for mig, for jeg ved godt den er gennemsnitlig, og jeg har ikke brug for at blive "snakket op" på den måde. Deepthroat vil jeg ikke kalde det, men til min smag gnaver hun godt. Smed hende efter en god opvarmning op på sengen, og efter lidt 69 fik hun lidt standard dansk inden hun røg om på alle 4 og jeg knaldede igennem i en stram og lækker to'er indtil jeg skød af. Jeg nåede kun lige at lægge mig ned, så blev jeg tilbudt massage eller blowjob - valgte det sidste. Efter den var æltet op fra slap igen, gik vi til lidt mere dansk, og jeg sluttede af med at give en god tur mere i 2'eren til jeg kom igen. Billederne på siden, passer ikke specielt godt, men jeg følte mig godt serviceret af en køn pige. Vi havde ikke en fantastisk kemi, men mit hovede var også et andet sted der ikke har noget med pigen at gøre. Jeg fik lov til at dyrke det analsex jeg havde lyst til, i de stillinger jeg ville samt et par gode sutteture. Kommer jeg igen? Nej, for jeg vil ud og prøve nogle andre numser Hvad er DC? Eller mere hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 29. Oktober, 2016 OleV skrev, for 12 minutter siden: Hvad er DC? Eller mere hvor? https://daisyclub.dk/ KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 29. Oktober, 2016 KF skrev, 1 time siden: https://daisyclub.dk/ KF. Takker.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg