Hop til indhold
banditten2

Rikke min dirty little sexy secret

Recommended Posts

Hej

Jeg besøgte Rikke i sidste uge på Sexy Secret.

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/46-chantell

Grunden til at jeg valgte at besøge Rikke er at hun har dette lille bierhverv og holder sig til en ugentlig vagt, hvilket gør at hun altid er oplagt til frække lege. Inden besøget havde jeg gransket hendes profil og skrevet lidt med Rikke, så mit forarbejde var gjort

Sexy Secret holder til i et industri kvarter i Rødovre i kælderen under en auto forhandler, hvilket ikke ligefrem gjorde min entre diskret.

Rikke åbnede selv døren og viste mig ind i værelset. Bestilte en halv time og afregnede pengene. Rikke smuttede ud med pengene og vente tilbage efter lidt tid, omklædt i hofteholder med mere. vov hun ser godt ud.

Vi starte med at kysse og kramme hinanden mens tøjet ryg af. Så tog Rikke fat i min pik som nu var fuld oprejst og trak mig i banditten over til sengen.

Herefter påmonteret hun gummiet inden hun gav den helt store omgang med mund og tunge. Hun gav løgene en ordentlig sutter mens hun holdt græk øjenkontakt mens hun spillede min pik af. Nu ville Rikke også nyde, så vi byttede plads så jeg kunne slikke hende og give hendes sorte kys hvilket hun er helt vild med. Her kan man virkelig mærke at hun er GP der elsker sit job. Efterfølgende kneppede vi alverdens positioner og det eneste negative der er skrive om det, er at sengen simpelthen er for blød og lav. Her kunne man ønske sig en bore platform a la dem der er på Seduction girls. Endte med omgang spansk hvor Rikke bad mig om at trække mig lidt tilbage for ikke at sprøjte over hendes bryster, hvor hun mente at strålerne skulle rammer brysterne og ikke ansigtet. Heldigt for Rikke trak jeg mig tilbage ellers havde hun fået hele ladningen i hovedet.

stedet 7/10 pga. manglende diskretion og dårlig seng

Rikke 10/10 skal besøge hende igen

sex 10/10

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...