askebærger 26 Skrevet 24. Oktober, 2016 Der må der må da være nogen flere der kan give en anmeldelse, de andre par tråde går op i hat og briller, da ikke noget man bliver meget klogere af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 24. Oktober, 2016 (edited) Der vil altid være folk, som elsker at ødelægge det for andre-skabe splid -unødvendig drama. Der vil altid være nogen, som snakker lort/rygter- Som egentlig ikke har noget, at ha det i- Som faktisk ik engang har prøvet, det de udtaler sig om. -BROK. osv.- Disse mennesker er oftes misundelige . Er min erfaring indtil videre i hvert fald (; Der er rygter på alle mennesker . Jeg har altid haft den holdning,at jeg hellere selv vil lære personen at kende fremfor at gå ud fra rygterne . Men sån er vi jo så forskellige . Heldigvis ikke ens alle sammen (; Syntes helt bestemt du selv sku prøve. Vh. Foxii Redigeret 24. Oktober, 2016 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
askebærger 26 Skrevet 26. Oktober, 2016 hej igen kan da ikke forstå der ikke kommer en anmeldelse på de par piger , de har da ellers annoncer nok på , både sammen og hver for sig ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg