Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge denne skønhed. Jeg har ikke den store erfaring med GP, da jeg primært har besøgt thaisteder, når det behov har meldt sig. Jeg synes dog at kvaliteten på thaistederne er for nedadgående, og man kan jo blive træt af at besøge det samme sted for mange gange.

Så i aften skulle det være tænkte jeg, besøg hos en GP. Efter noget søgen, og læsning af anmeldelser, faldt mit valg på Valeria. Smukke billeder og ikke langt fra bopælen. Så efter hurtig kommunikation på sms, fik vi en aftale i stand, og jeg er netop hjemvendt fra en tur i himlen. Valeria er en smuk, slank, sød og imødekommende kvinde, som straks fik mig til at føle mig tilpas. Den halve time gik alt for hurtigt, og jeg bliver derfor nødt til snart at vende tilbage.

Jeg har set i en anden tråd herinde, at en bruger forlod stedet da han ikke synes om hendes ansigt.....øøhhh ik forstået??..whats not to like???, og at han mente at hun var sigøjner??? Er det ikke dem der samler flasker og bor i byens parker?.......og at billederne ikke var ægte? Om de er ægte skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men de er ualmindeligt vellignende, og set med mine øjne er det Valeria på alle billederne.

De varmeste anbefalinger herfra!!

Grazias Valeria..hasta luego Guapa.....besos el calvo

:-D

Redigeret af En erfaren nybegynder

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, for 11 minutter siden:

Så blev det min tur til at besøge denne skønhed. Jeg har ikke den store erfaring med GP, da jeg primært har besøgt thaisteder, når det behov har meldt sig. Jeg synes dog at kvaliteten på thaistederne er for nedadgående, og man kan jo blive træt af at besøge det samme sted for mange gange.

Så i aften skulle det være tænkte jeg, besøg hos en GP. Efter noget søgen, og læsning af anmeldelser, faldt mit valg på Valeria. Smukke billeder og ikke langt fra bopælen. Så efter hurtig kommunikation på sms, fik vi en aftale i stand, og jeg er netop hjemvendt fra en tur i himlen. Valeria er en smuk, slank, sød og imødekommende kvinde, som straks fik mig til at føle mig tilpas. Den halve time gik alt for hurtigt, og jeg bliver derfor nødt til snart at vende tilbage.

Jeg har set i en anden tråd herinde, at en bruger forlod stedet da han ikke synes om hendes ansigt.....øøhhh ik forstået??..whats not to like???, og at han mente at hun var sigøjner??? Er det ikke dem der samler flasker og bor i byens parker?.......

De varmeste anbefalinger herfra!!

Grazias Valeria..hasta luego Guapa.....besos el calvo

:-D

Hvad betyder det sidste?

På forhånd tak, :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, 1 time siden:

Så blev det min tur til at besøge denne skønhed. Jeg har ikke den store erfaring med GP, da jeg primært har besøgt thaisteder, når det behov har meldt sig. Jeg synes dog at kvaliteten på thaistederne er for nedadgående, og man kan jo blive træt af at besøge det samme sted for mange gange.

Så i aften skulle det være tænkte jeg, besøg hos en GP. Efter noget søgen, og læsning af anmeldelser, faldt mit valg på Valeria. Smukke billeder og ikke langt fra bopælen. Så efter hurtig kommunikation på sms, fik vi en aftale i stand, og jeg er netop hjemvendt fra en tur i himlen. Valeria er en smuk, slank, sød og imødekommende kvinde, som straks fik mig til at føle mig tilpas. Den halve time gik alt for hurtigt, og jeg bliver derfor nødt til snart at vende tilbage.

Jeg har set i en anden tråd herinde, at en bruger forlod stedet da han ikke synes om hendes ansigt.....øøhhh ik forstået??..whats not to like???, og at han mente at hun var sigøjner??? Er det ikke dem der samler flasker og bor i byens parker?.......og at billederne ikke var ægte? Om de er ægte skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men de er ualmindeligt vellignende, og set med mine øjne er det Valeria på alle billederne.

De varmeste anbefalinger herfra!!

Grazias Valeria..hasta luego Guapa.....besos el calvo

:-D

thanks baby and i am proud because you enjoy the time with me 

hope to see you again and spend more time together 

Muchos besos, tu  morenita cachonda :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Valeria skrev, for 15 timer siden:

:wub:;-):wub:

hvad ler i af ?

Det gør jeg ikke er der et link ud over EG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...