Hop til indhold
Heine

Det moralske politi slår til igen :(

Recommended Posts

Mette Frederiksen har den forkerte antagelse, at en mand ikke kan købe sex og samtidig have respekt for kvinder.

Hun har tydeligvis ikke selv respekt for kvinder der sælger sexuelle ydelser, da hun af uvidenhed tror at de sælger sig selv.

Hvis mænd er på det rene med, at det "bare" er en ydelse og ikke kvinden de betaler for, kan det ikke påvirke den respekt, de som mænd naturligvis bør have for alle kvinder.

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Heine skrev, for 4 timer siden:

Ville være skønt med en mere nuanceret debat om købesex så den "positive" vinkel og de gode oplevelse også kom i fokus!

ja noget af det er noget lort - det skal stoppes 

nej det er ikke alt sammen noget lort ! 

Ja kvinder der sælger sex er skønne når de bringer dem selv på banen for at give en mand en skøn og nærværende oplevelse. Nej hvor er det ærgerligt der ikke kan komme en stor respekt for det ind i debatten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Fornuftigt forslag. Bør selvfølgelig udvides til at omfatte offentlige ansatte, der ikke køber økologisk.

Hvordan kan man som politibetjent fortælle andre hvad de bør gøre, hvis man lige har siddet og spist en leverpostejmad med konventionelle agurker fra Spanien i frokostpausen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg ville bede om løn 24 timer i døgnet på rejse hvis andre skal bestemme hvad jeg laver 24 timer i døgnet. 

Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror at jeg ville bede om løn 24 timer i døgnet på rejse hvis andre skal bestemme hvad jeg laver 24 timer i døgnet. 

Mvh Dr X

Og hvis dit arbejde byder dig en kontrakt om moral kodeks, hvor man feks skriver under på ikke at købe sex (heller ikke i fritiden)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
thomasonly64 skrev, for 1 time siden:

Fornuftigt forslag. Bør selvfølgelig udvides til at omfatte offentlige ansatte, der ikke køber økologisk.

Hvordan kan man som politibetjent fortælle andre hvad de bør gøre, hvis man lige har siddet og spist en leverpostejmad med konventionelle agurker fra Spanien i frokostpausen?

Jeg griner min røv i laser :))))) Well spoken :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj

En SÅ snæversynet person som Mette Frederiksen er ærligt talt selv totalt uegnet til at bestride en ledende stilling.

Man kan da håbe på hendes snarlige udvandring til bibelbæltet i USA 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Prinz skrev, for 25 minutter siden:

Og hvis dit arbejde byder dig en kontrakt om moral kodeks, hvor man feks skriver under på ikke at købe sex (heller ikke i fritiden)?

Så har vi med brawe new World at gøre 

husk prostitution er lovligt i Danmark - 

Hvis de blander sig i hvad du gør i din fritid så kan de jo i princippet også sige du skal stemme på social demokratiet for at arbejde i københavns kommune -

for langt ude ikke - når man overholder loven så kan man arbejde i det offentligt - slut prut 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et meget klodset selvmål af Mette F. Det er da vildt, at hun vil blande sig i transaktioner mellem voksne mennesker. Og selvfølgelig kan man bestride jobs som lærer eller politimand, selvom man køber sex. Den bagvedliggende præmis må jo være, at det kun er anløbne, moralsk underfrankerede mænd, der gør det. Et en måske kommende statsminister kan fremføre så fordomsfuldt et synspunkt om en stor del af den mandelige befolkning er stærkt bekymrende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dagens Travblad kan man på "nationen" om samme emne læse dette indlæg:

E B Hansen
‎26‎. ‎okt‎ ‎2016‎ ‎21‎:‎51

Prostitutions Mettes sextanker hører ikke hjemme i dansk politik. Personer der har tanker der går i retning af at snage i andres sexliv, bør gå i swingerclub og udeleve deres fantasier om andres sexliv der!

:D:D:D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 23/10/2016 at 22:18:

Og hvis dit arbejde byder dig en kontrakt om moral kodeks, hvor man feks skriver under på ikke at købe sex (heller ikke i fritiden)?

Så ville jeg sørge for at tage mig betalt for dette tillæg i kontrakten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...