mediumXL 6 Skrevet 23. Oktober, 2016 http://mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=29 saw good reviews and thought to give her a try! Got a time and off to mon-cherie! I was greeted well although could tell it was a standard greeting with a twist, but it was cute. Started with a little strip, kiss and then it was time we both were naked! Beautiful she is not, nor is she sexy (my views of course) she did have a OK charm though? overall sex - it was good but not great. She didn't disappear like many others do. 7.5 out of 10 blow - trying is always a bonus! Nice and wet it was. 9 out of 10 i would not return! Even though she is over the middle standard I sensed she was more in a role than actually connecting! have a great day medium 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 23. Oktober, 2016 I just want to ad to your review, that in my view, Ida is a beuaty, sexy, sexually creative and has a wonderfull sence of humour. I will return. And I prefer rare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 23. Oktober, 2016 Highlow skrev, for 4 minutter siden: And I prefer rare. Kan du ikke skrive på dansk, hvad du mener, eller taler du om bøffer? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediumXL 6 Skrevet 23. Oktober, 2016 Good for you Highlow you should maye write your own review. This is my opinion. As I said she was OK but there are many out there way better, sexier and more cute! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) Luckily theres a Girl for any type I do think its sad that my only "bad" review so far, comes almost imidiately after I told your friend not to visit me again. And he visited me what, 10times? Anyway, theres a Girl for everyone Have a great Day! Redigeret 23. Oktober, 2016 af Claire 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediumXL 6 Skrevet 23. Oktober, 2016 Exactly Rarely is a girl good in everyones eyes Is my review bad? My friend? Appears you know more than me. Good for you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Oktober, 2016 mediumXL skrev, for 5 minutter siden: Exactly Rarely is a girl good in everyones eyes Is my review bad? My friend? Appears you know more than me. Good for you I should have been more clear, sorry I'm talking about : / hr. lick me. Moderator told me, that you have used the same IP adress, when you created your account. Anyway, you are right! Rarely is a girl good in anyones eyes Good day! Kisses 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediumXL 6 Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) Well sorry to see you seem pissed. A grown up would except that all guys are not equal. As for hr. lick me I don't know him. Maybe he is in the same complex as I Now let's move on Redigeret 23. Oktober, 2016 af mediumXL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Oktober, 2016 mediumXL skrev, for 4 minutter siden: Well sorry to see you seem pissed. A grown up would except that all guys are not equal. As for hr. lick me I don't know him. Maybe he is in the same complex as I Now let's move on Oh dont worry, I'n not pissed. Yeah, he must be living in your complex and using your wifi then, you should probably use password to avoid people stealing your internet! Moving on! Bye 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 23. Oktober, 2016 Claire skrev, for 11 minutter siden: Oh dont worry, I'n not pissed. Yeah, he must be living in your complex and using your wifi then, you should probably use password to avoid people stealing your internet! Moving on! Bye Hæh! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 23. Oktober, 2016 Har ingen holdning til denne tråd, men hvor har jeg længe haft lyst til claire ud fra numsen på hendes billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Oktober, 2016 AlfaN skrev, for 6 minutter siden: Har ingen holdning til denne tråd, men hvor har jeg længe haft lyst til claire ud fra numsen på hendes billede Det er da også godt! Hvis du syntes jeg er grim, kan du bare vende mig om! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 23. Oktober, 2016 Du er nu pænest fra den side for på den anden side er der bare coveret til min iPad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet 23. Oktober, 2016 Fatter hat her... link til Ida... Men en Claire der står op for hende Nå men jeg vil også gerne rejse mig og melde ud, at jeg har været en tur på Ida (jeg kan huske nogle af de foto fra Sexysecret). Jeg havde en halv time med hende den gang, tror lige at hun var begyndt i branchen (kan tage fejl)... Jeg kan huske at, jeg var overrasket over, hvor godt hun leverede varen (fordi hun var ny). Det var fuld GFE fra start til slut, der er intet jeg kan sætte en finger på (eller jo der var vist et punkt, hvor min finger bevægede sig ivrigt, mens jeg var i hende ). Hun virkede ægte og ikke påtaget.. kunne godt være faldet for hende, med mere tid.. hun er som jeg husker det: Naboens lækre datter, som man drømmer om at bedække og så har hun den fineste sarte hvide hud i skærende kontrast til hendes mørke hår... Snehvide ville være et mere passende navn Måske skulle jeg snart aflægge hende et besøg igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) Blue man skrev, for 9 minutter siden: Fatter hat her... link til Ida... Men en Claire der står op for hende Nå men jeg vil også gerne rejse mig og melde ud, at jeg har været en tur på Ida (jeg kan huske nogle af de foto fra Sexysecret). Jeg havde en halv time med hende den gang, tror lige at hun var begyndt i branchen (kan tage fejl)... Jeg kan huske at, jeg var overrasket over, hvor godt hun leverede varen (fordi hun var ny). Det var fuld GFE fra start til slut, der er intet jeg kan sætte en finger på (eller jo der var vist et punkt, hvor min finger bevægede sig ivrigt, mens jeg var i hende ). Hun virkede ægte og ikke påtaget.. kunne godt være faldet for hende, med mere tid.. hun er som jeg husker det: Naboens lækre datter, som man drømmer om at bedække og så har hun den fineste sarte hvide hud i skærende kontrast til hendes mørke hår... Snehvide ville være et mere passende navn Måske skulle jeg snart aflægge hende et besøg igen Du er sød Jeg er Ida på Mon Cherie (og sexy secret), men der har været en del navne forvirring her på EG, fordi der er så mange ida'er, så på EG er jeg Claire.. Men du skal være velkommen Redigeret 23. Oktober, 2016 af Claire 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 23. Oktober, 2016 Claire skrev, for 4 timer siden: Oh dont worry, I'n not pissed. Yeah, he must be living in your complex and using your wifi then, you should probably use password to avoid people stealing your internet! Moving on! Bye Klasse med så meget overskud - stortartet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet 23. Oktober, 2016 Aha du er Ida... men i forklædning... den skal af , Kom frem Snehvide! Men når nu du smider sløret søde... for du var faktisk rigtig sød, så kan jeg fortælle dig, at jeg nød vores tungekys og tætte elskov, da jeg var hos dig... og så har du en vildt lækker krop kvinde, for ikke at komme ind på/i din stramme mis . Og nu sidder resten af medlemmerne herinde og tænker: Get a Room!.... og det må jeg så få gjort noget ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
raggae 14 Skrevet 24. Oktober, 2016 i think Ida is One of the most beautifull Girls out there. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 24. Oktober, 2016 Jeg kan ikke lide den anmeldese !! siden min start her har IDA/CLAIR stået men ikke nået liste!! Jeg tager den ikke for gode vare, det må komme ved selvsyn, og glæder mig, det tager ikke lysten fra mig? NB Den ireterer mig bare 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 24. Oktober, 2016 Blue man skrev, for 14 timer siden: Fatter hat her... link til Ida... Men en Claire der står op for hende Nå men jeg vil også gerne rejse mig og melde ud, at jeg har været en tur på Ida (jeg kan huske nogle af de foto fra Sexysecret). Jeg havde en halv time med hende den gang, tror lige at hun var begyndt i branchen (kan tage fejl)... Jeg kan huske at, jeg var overrasket over, hvor godt hun leverede varen (fordi hun var ny). Det var fuld GFE fra start til slut, der er intet jeg kan sætte en finger på (eller jo der var vist et punkt, hvor min finger bevægede sig ivrigt, mens jeg var i hende ). Hun virkede ægte og ikke påtaget.. kunne godt være faldet for hende, med mere tid.. hun er som jeg husker det: Naboens lækre datter, som man drømmer om at bedække og så har hun den fineste sarte hvide hud i skærende kontrast til hendes mørke hår... Snehvide ville være et mere passende navn Måske skulle jeg snart aflægge hende et besøg igen @Blue man is a god man, skriver godt gode ting og anm. !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet 24. Oktober, 2016 jp skrev, for 3 timer siden: @Blue man is a god man, skriver godt gode ting og anm. !! Jp jeg takker Og takker i lige måde, til dine bidrag herinde Lets keep the spirit high.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 24. Oktober, 2016 Blue man skrev, for 17 timer siden: Fatter hat her... link til Ida... Men en Claire der står op for hende Nå men jeg vil også gerne rejse mig og melde ud, at jeg har været en tur på Ida (jeg kan huske nogle af de foto fra Sexysecret). Jeg havde en halv time med hende den gang, tror lige at hun var begyndt i branchen (kan tage fejl)... Jeg kan huske at, jeg var overrasket over, hvor godt hun leverede varen (fordi hun var ny). Det var fuld GFE fra start til slut, der er intet jeg kan sætte en finger på (eller jo der var vist et punkt, hvor min finger bevægede sig ivrigt, mens jeg var i hende ). Hun virkede ægte og ikke påtaget.. kunne godt være faldet for hende, med mere tid.. hun er som jeg husker det: Naboens lækre datter, som man drømmer om at bedække og så har hun den fineste sarte hvide hud i skærende kontrast til hendes mørke hår... Snehvide ville være et mere passende navn Måske skulle jeg snart aflægge hende et besøg igen Skal vi ikke lukke denne tråd til en anden der har positive wawes jesss blue man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 24. Oktober, 2016 Claire skrev, for 22 timer siden: Oh dont worry, I'n not pissed. Yeah, he must be living in your complex and using your wifi then, you should probably use password to avoid people stealing your internet! Moving on! Bye HAHAHA you got fucking owned here buddy. Med så mange troværdige medlemmer som har stået op for ida! Er din anmeldelse lige til at luk op og skide i. Tror vist jeg skal på besøg hos ida hun lyder som en sej tøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 24. Oktober, 2016 LOVER BY CHOICE skrev, for 11 minutter siden: HAHAHA you got fucking owned here buddy. Med så mange troværdige medlemmer som har stået op for ida! Er din anmeldelse lige til at luk op og skide i. Tror vist jeg skal på besøg hos ida hun lyder som en sej tøs Det kunne jeg også have sktevet TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 24. Oktober, 2016 LOVER BY CHOICE skrev, for 1 time siden: HAHAHA you got fucking owned here buddy. Med så mange troværdige medlemmer som har stået op for ida! Er din anmeldelse lige til at luk op og skide i. Tror vist jeg skal på besøg hos ida hun lyder som en sej tøs I er søde tak jeg har ikke noget imod tråden er her. Selvfølgelig er det ikke sjovt at logge på EG og se en der skriver at man er uttraktiv og usexet, men som trådstarter skriver, så er der ikke en pige, der er alles type. Det er klart at hvis man f.eks er tiltrukket af solarie brun hud og store kasser, så er det ikke mig man skal besøge. Men det gør mig trist, når indlægget tydeligvis er skrevet af en jeg kender rigtigt godt og som har besøgt mig fast i over et år. Og som jeg Iøvrigt var fuldt berettiget til at sige ikke skulle besøge mig igen. @Highlow @blue man @raggae og alle jer andre. Tak for jeres søde beskeder, det betyder meget 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg