Hop til indhold

maja ålborg

Featured Replies

Skrevet
askebærger skrev, 1 time siden:

synes ikke lige jeg kan finde anmeldelse af hende her

https://annoncelight.dk/showad/186589

nogen der har erfaring med hende

hej ja jeg har prøvet hende hun er meget kraftig pige for kraftig men kæler skønt og kysser også fantastisk og en time går fint hos hende hun sutter godt men ved ikke om hun sluger det fandt jeg ikke ud af men jeg kan ikke lide hun ikke forlanger kondom men 1000 kr for 1 time der er billigt i forhold til hvad andre tar

Skrevet
  • Author
Erikson skrev, for 14 minutter siden:

hej ja jeg har prøvet hende hun er meget kraftig pige for kraftig men kæler skønt og kysser også fantastisk og en time går fint hos hende hun sutter godt men ved ikke om hun sluger det fandt jeg ikke ud af men jeg kan ikke lide hun ikke forlanger kondom men 1000 kr for 1 time der er billigt i forhold til hvad andre tar

tak

hvad er meget kraftig for dig , og er kys rigtig ægte? , man tager vel bare kondom med hvis det er

Skrevet
askebærger skrev, for 2 timer siden:

tak

hvad er meget kraftig for dig , og er kys rigtig ægte? , man tager vel bare kondom med hvis det er

hu kysser ægte og super godt  hun er glatbarberet og lyst kort hår på hoved men syntes hen er meget kraftig men meget nem at tale med  bor lidt uden for Aalborg i eget hus

Skrevet

Prøv søgefuntionen skriv Maja så kommer der en ddl indlæg både gode og dårlige

Skrevet
747 skrev, den 23/10/2016 at 13:59:

Prøv søgefuntionen skriv Maja så kommer der en ddl indlæg både gode og dårlige

det tror jeg ikke for jeg mener ikke der er nogen her der kender hendehun tilbyder kun sexoplevelser engang imellem ikke hverdag

• 4 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.