Hop til indhold

Recommended Posts

 

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Du skal nok regne med :-D at alt er muligt alle steder, hvis pengene er de rigtige. Jeg havde en kammerat i Aarhus, som for nogle år siden havde en hjemme nogle gange. Han betalte den gang, i 2008 2200 kr for en overnatning.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke umiddelbart hørt om det, men prøv evt at tage fat i en af de etablerede klinikker i feks Århus og hør om det ikke kan lade sig gøre.

 

Det er nok mit bedste bud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af problemet er, at enten er de gift i Danmark arbejder lovligt og har dermed en mand de skal hjem til.

Hvis det ikke er tilfældet, ja så arbejder de illegalt på et turistvisum, og her vil Mamasan ikke være interesseret i at der overnattes ude i byen, men mindre hun ved alt og får sin betaling for det, hun skal jo passe på sin Thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Moden i Århus skrev, 1 time siden:

Jeg havde måske mere forestillet mig at man kunne møde op på deres "fridag" til et hurtigt møde på en times tid. :-)

 

Møde op på deres Fridag en times tid? Jeg går næsten helt i stå? Hvis de endelig havde en Fridag, vil du som udøver så spilde den på en Times tid?

Kære ven de er altså en slags mennesker ligesom du og jeg, hvis du blot har brug for en Time hos dem, så besøg dog bare en af de velkendte Klinikker :)

Men lad vær med at starte Indlægget med, at det ikk behøver at være gratis, hva tror du selv? De er her altså ikk for deres mørke øjnes skyld :) 

Beklager hvis den var lidt direkte, men på den anden side, så virker du måske lidt grøn?

Men Velkommen alligevel, Thaier er smukke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...