Hop til indhold

Finde de ?

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Skrevet
  Moden i Århus skrev, for 2 minutter siden:

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Tror du får mere held herhttps://www.eroguide.dk/forum/forum/82-efterlysninger-af-thaimassage-og-thaipiger-i-jylland/

Skrevet
Moden i Århus skrev, for 9 minutter siden:

Prøv at oprette en profil på Sugardating.dk - der har jeg ihvertfald tidligere set en del thaipiger annoncere - men ellers kan du jo bare lave en efterlysning herinde, som ovenfor beskrevet - eller lave en efterlysning på annoncelight.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.