Hop til indhold
Moden i Århus

Finde de ?

Recommended Posts

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
  Moden i Århus skrev, for 2 minutter siden:

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Tror du får mere held herhttps://www.eroguide.dk/forum/forum/82-efterlysninger-af-thaimassage-og-thaipiger-i-jylland/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden i Århus skrev, for 9 minutter siden:

Ved ikke om det hører hjemme her, men kan ikke finde et bedre bud. Jeg har igennem længere tid tænkt på om det ville være til at finde en thai pige hvor det var muligt at komme privat besøg. Har været på forskellige klinikker i Østjylland... med skiftende succes. Men synes dog generelt at thai piger er skønne. Er nogen vidende om noget sådant kan arrangeres? Det skal jo helst være her i Østjylland, og behøver ikke nødvendigvis at være gratis :-)  Send evt. en pb.

Prøv at oprette en profil på Sugardating.dk - der har jeg ihvertfald tidligere set en del thaipiger annoncere - men ellers kan du jo bare lave en efterlysning herinde, som ovenfor beskrevet - eller lave en efterlysning på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...