Hop til indhold
kop

smm

Recommended Posts

Hej Alle

Det seneste år oplever jeg at pigerne ikke sender adressen selv om de har lovet. Jeg vil tro at det er 1 af 50 der sender adressen.

Hvad er jeres oplevelse og har i en forklaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm 1 ud af 50.

Måske du skal prøve at ligge lidt arbejde i at virke seriøs. Hvis du da er det.

Har endnu ikke oplevet det du beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan heller ikke nikke genkendende til det du skriver.

Jeg besøger kun GP der tager imod i eget hjem eller lånt/lejet faciliteter og der er det utrolig vigtig at man udviser respekt og troværdighed.

Har en enkelt gang oplevet at få en adresse "tæt på" og da jeg så var der fik jeg den nøjagtige adresse. Men det viser jo bare at kvinden passer på selv selv og værner om sit privatliv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, den 22/10/2016 at 10:47:

Hej Alle

Det seneste år oplever jeg at pigerne ikke sender adressen selv om de har lovet. Jeg vil tro at det er 1 af 50 der sender adressen.

Hvad er jeres oplevelse og har i en forklaring?

Overvej hvordan du henvender dig. Se fx på overskriften på dette indlæg og indlæggets indhold. Det giver mig et indtryk af en uorganiseret person. Du har slet ikke forklaret forudsætningen - er det fx sådan at du bare skriver og spørger efter adressen og intet andet?

 

Hvis den stil præger din kommunikation med "pigerne" så er det sikkert en del af forklaringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...