ezkimoen_86 0 Skrevet 21. Oktober, 2016 Hej, Jeg overvejer at invitere min gravide kæreste på en fræk weekend i tyskland. Efter hun blev gravid igen og vi har vores søn på 3 år er der ikke meget tid til voksenhygge. Før i tiden var vi meget frække og har haft sex inden og udendørs over hele københavn og vejle, men nu sker der ikke så meget. Jeg har købt en fjerstyret dildo som jeg vil give til hende, men vi mangler et godt sted at overnatte, helst tæt ved grænsen Har i nogle gode forslag??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 22. Oktober, 2016 Der er forskellige muligheder. Grenzmotel i Harrislee, Hotel des Nordens, Scandinavian Park. Ellers Google nogle, findes i flere prisklasser alt efter hvad man er til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 23. Oktober, 2016 ezkimoen_86 skrev, den 22/10/2016 at 01:04: vi mangler et godt sted at overnatte, helst tæt ved grænsen Nord eller syd for grænsen? - men anyhow - søg på bynavn + overnatning/Übernachtung Ellers gå in på: Ab in den Urlaub - og søg på en deal med et wellnessophold i Schleswig Holstein http://www.ab-in-den-kurzurlaub.de/suchen.php?page=1&pageRange=5&locationSource=&hiddenMdid=&hiddenGoal=&hiddenLat=&hiddenLog=&goal=province_15&arrivalDate=&hotelName=&uchid=&filterValues={"priceLimitRange"%3A"0"%2C"roomType"%3A""%2C"travelTimeRange"%3A0%2C"classRange"%3A""%2C"category"%3A{"6"%3A"10"}} Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg