Hop til indhold
Normann1001

Ny pige i Odense

Recommended Posts

Jeg har været der, og det var ALLE pengene værd! Vil også mene at billederne er ægte... hun er i hvert fald "model flot", og i øvrigt ret "sofistikeret", hvis man kan beskrive det sådan. Det ER rent faktisk en "Model-oplevelse" og Meget behageligt og sexet. Som at blive modtaget og behandlet af en luksus geisha.

Hun er enormt imødekommende og skideflot rent ud sagt. Det med tantra, gør hun faktisk en del ud af og har tilsyneladende forstand på det. Jeg bestilte egentlig kun en halv time til 800 kr., men det inkluderede åbenbart både lækker massage/kropsmassage, superfransk, 69 og sex. En dejlig blid start der udviklede sig hen af vejen. Hun er flink til at placere sine flotte silikone babser helt oppe i ansigtet på en, og der må gerne suttes og røres. Og så hun bruger dem på pikken også :-P

Har sgu aldrig helt prøvet noget lignende, men det var forbandet godt og tilfredsstillende ;-). Alt sammen til blid musik og kokosolie i tilpas mængde. Det smager faktisk godt :-P. Forbered jer på en Total-oplevelse.

Det er virkelig svært at finde noget negativt at sige?? Måske babserne kunne have været blødere?

Hvis I har lyst til at prøve oplevelsen, skal I nok ikke vente for længe. Det lød til hun kun var her i kort tid.

Hun er bestemt en klasse over de fleste GPére, danske eller udenlandske.

Der er mulighed for bad og stedet er pænt og rent.

Anyway... god fornøjelse hvis I når det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i dag og var nu ikke helt så imponeret. Hendes udseende lever bestemt op til billederne så der er ikke noget at udsætte på det.

Egentlig massage fik jeg ikke noget af, men der blev pirret med blide berøringer. Hendes superfransk kunne jeg ikke rigtig mærke, det blev kun til lidt leg med tungen på pikhovedet. Der blev også leget lidt med skaft og kugler men der var heller ikke noget rigtigt handjob. Sexen var for så vidt OK og da hun er meget stram holdt jeg ikke så længe.

Selv om hun ser godt ud synes jeg bedre om en body to body massage hos Suisi nogle hundrede meter derfra eller hos Anna fra 123. Men det er nok også et spørgsmål om kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Monsieur skrev, 1 time siden:

Ved I, hvor hun er fra?

Er stedet diskret? 

Mon ikke hun er fra Ukraine? ;-)

Det lød dog til at hun kom fra London, og hendes engelsk var ret godt, så jeg tror hun bor der nu.

Stedet er i et lejlighedskompleks så jeg synes det er rimelig diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Monsieur skrev, for 23 timer siden:

Jeg fik ellers det indtryk, at billederne var lånte :) 

Det er mit indtryk at billederne er ægte, men at hendes frisure er lidt anderledes nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
taison skrev, 1 time siden:

Nogen der kan få kontakt til hende? Jeg har skrevet flere gange og jeg får ikke svar ..

Hun skulle kun være i Odense i 3 uger, så mon ikke hun er rejst nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...