Hop til indhold
DenNysgerrige86

Ikke helt så gennemtænkte profiler?

Recommended Posts

Nu ikke lige for at hænge denne profil ud men...   Signe Hansen

Hva tænker i andre om profiler som denne, altså med fuldt navn (godt nok et ret almindeligt navn), fuldt ansigt og så bare så ringe en tekst.

Kan ikke finde ud af (med mig selv) om denne person (og nu snakker jeg om selv samme profil som linket til) er blevet hængt ud eller om det faktisk er en enlig mor som bare er falder helt ved siden af hængekøjen?

På mig virker teksten som om, en mindre klog person har oprettet en profil og jeg kan kun være bekymret og forundret.

Dette skal ikke være et spørgsmål om morale og ja, der står for egen regning at lave en profil derinde og give sig i kast med dette men... Er jeg den eneste der syntes der er mange som ikke passer nok på sig selv?

Bare en tanke.

Mvh Dennysgerrige86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ahhh, det ligner mere en profil, hvor en-eller-anden forsøger at miskrediterer den pågældende pige, hvis du spørger mig

Måske en Eks, eller sådan..

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nemlig også en mulighed. Syntes bare der er dukket rigtig mange profiler op a la sådan nogle her på det sidste. De virker lidt for unge i deres tekst eller profil navn. 

Tænker at man bør holde sig væk men samtidig får jeg lyst til at skrive til dem hvor uklogt det faktisk er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
knold6 skrev, for 1 minut siden:

har lige været inde og  se på signe hansen og hvad sker der ups op dukker sugardates.dk .jeg spør bare er det en fake profil

Altså, SIGNE HANSEN er på SD, så det er vel logisk at Sugerdaters.dk dukker op, hvis du trykker på linket, og ikke er logget ind på SD?!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...