Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Takker, ja det er jo rigtigt nok,   Syntes desv jeg har set den tekst (   Nystartet smuk pige, langt hår, store bryster. ) før fra samme sted.......   det gør den jo ikke forkert, der er jo heldigvis mange smukke piger med langt hår og store bryster :-P :-P.  

Men nogen som har set dem ????

Nå,  har bestemt jeg vil besøge dem en af dagene i næste uge .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den ‎21‎-‎10‎-‎2016 at 21:44:

Hejsa.

Takker, ja det er jo rigtigt nok,   Syntes desv jeg har set den tekst (   Nystartet smuk pige, langt hår, store bryster. ) før fra samme sted.......   det gør den jo ikke forkert, der er jo heldigvis mange smukke piger med langt hår og store bryster :-P :-P.  

Men nogen som har set dem ????

Nå,  har bestemt jeg vil besøge dem en af dagene i næste uge .

 

VH 

Hej drenge. her til aften var ude på en lille spadseretur med skjult henblik på lige se hvad Nyborgvej 22 var før jeg brugte penge der. Men drenge jeg må desværre skuffe jer. det er ikke en smuk pige med langt hår. det er 2. 30-40 årige asiatiske kvinder med masser af tusch. og den ene kan man fristes til at tro var en kønsskiftes operation. (ingen fordom eller noget lignende det så bare hun havde et overskæg) og de havde ingen Menu kort man kunne se. Jeg vil dog sige at folk naturligvis selv skal have lov til at gøre deres egen erfaring men det var ikke et sted jeg vil have nydt at bruge penge på. Hav en god aften drenge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thekingisback skrev, for 9 timer siden:

Hej drenge. her til aften var ude på en lille spadseretur med skjult henblik på lige se hvad Nyborgvej 22 var før jeg brugte penge der. Men drenge jeg må desværre skuffe jer. det er ikke en smuk pige med langt hår. det er 2. 30-40 årige asiatiske kvinder med tusch. og den ene kan man fristes til at tro var en kønsskiftes operation. (ingen fordom eller noget lignende det så bare hun havde et overskæg) og de havde ingen Menu kort man kunne se. Jeg vil dog sige at folk naturligvis selv skal have lov til at gøre deres egen erfaring men det var ikke et sted jeg vil have nydt at bruge penge på. Hav en god aften drenge 

Havde lige opdaget en lille fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thekingisback skrev, for 1 time siden:

Havde lige opdaget en lille fejl

Hejsa.

ok, takker for opdatering,  havde ellers bestemt mig for en tur i morgen formiddag, men tror jeg vender næsen ( den lange )  til 123 eller rugårdsvej ;) 

Der er åbenbart ikke andre steder man kan være sikker på god behandling .

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gjorde mit første forsøg på en thaiklinik derinde, og hold da op, ikke særlig diskret når man skal stå ude på gaden og ringe til dem når de skal lukke en ind om aftnen (22 tiden).

Damen jeg snakkede med i telefonen var meget høflig og kunne lidt dansk, og højst sandsynlig også hende som tog imod mig ved døren.. Jeg havde bestilt en halv time massage med HJ som afslutning, og hold da op en kedelig omgang...

Rummet jeg blev ført hen til var fint rent og sengen var redt, men den lugtede desværre alt for meget af sved, massagen var heller ikke noget at råbe hurra for, det var bare lidt 20-25 minutters nusseri, ikke noget vitterligt trykken, selvom jeg gav udtryk for at det godt måtte være lidt hårdere, ja så var det jo ikke så rart at have hovedet ned i sved-stinkende hovedpude... Ja også til afslutningen, det var godt nok ikke meget hun tog fat, det var som om hun bare aede, på den positive side måtte man godt røre hende imens, så det hjalp det lidt, når man nu var kommet der for at få lettet trykket...

Men jeg stod med en tom følelse da jeg var færdig og følte slet ikke jeg havde fået nok, det er nærmest som at spise på McDonalds, man er altid sulten 20-30 minutter efter de 2 cheeseburgere man lige har taget indenbords...

Betalte 600kr i det hele, og det var godt nok ikke pengene værd, det eneste positive ved det hele var, mobilepay betaling og døgnåbent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en kedelig førstegangs oplevelse. Jeg har været der flere gange og det lyder som om du har fået behandling ved ejeren selv, en lille dame omkring de 50 år - selv om  hun plejer at være ret god til massage. Der plejer at være flere piger på stedet. Et par stykker på 30- 40 år, og nogen gange også et par unge piger. Det er helt okay at spørger om der er andre piger på arbejde. Hvis man er kommet for at få stillet sin sult, så vælger man en af de andre piger og enten spørger om man kan få fuld pakke med det samme, eller venter til under massagen, som sjældent er en rigtig massage, men blide strøg, med henblik på at få en til at ville mere. Jeg er ikke gået sulten fra en thaipige, de er meget lidenskabslige når det kommer til sex, som de tydeligt nyder, og de sætter næsten ingen grænser. Næste gang så spørg efter at se de andre piger, og vær klar til at bruge lidt flere penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...