stein 351 Skrevet 21. Oktober, 2016 (edited) Min ungdom synes fuld af ægte blondiner - altså dem der også er lyse for neden. Vel fuld og fuld af er måske en overdrivelse men der var nogle stykker efter hinanden. Siden har det set noget sort ud. Min tid med prof. piger har været præget af mange dejlige thai og østpiger, og selvfølgelig danske, men de rigtig lyshårede har det knebet med. Undtagen en dejlig estisk pige med fyldig bag og bløde lår - og en lys let trimmet dusk der holdt til på Vesterbro i Odense som jeg besøgte en del gange mens jeg boede i byen. De sidste år har næsten alle været barberet så så betyder det jo ikke så meget. Nu er lysten de sidste par år så kommet over mig til at se sådan en dejlig lys mis, så er der nogen der har nogen forslag? Andre ønsker er : Ikke for gammel, ikke for høj og helst uden tatoo og piercings? Lidt upræcise ønsker, men det er egentlig også meningen Geografi: Region Syddanmark incl. Fyn og lidt nord for denne region, samt evt. Flensborg Redigeret 21. Oktober, 2016 af stein Præcisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg