Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Tak for link. Umiddelbart virker det som en omgang overbetalt happy ending 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det et nyt år og der skal nye ting til, så derfor vil jeg booke tid og komme med en anmeldelse af det hvis og såfremt "behandleren" tilbyder det.

Jeg har mine forhåbninger højt ! Specielt efter året 2016 der har har budt mig en masse oplevelser med alm. GP'ere, Der vil altid mangle noget i det "spil" det sensuelle og smukke ved seksuelle oplevelser med en GP'er har godt nok manglet, til trods for mange ihærdige forsøg.

Hvis de kan byde ind med noget der er så tillokkende som deres hjemmeside lover, så har de en stamkunde fremover.

godt nytår

PB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@privatbrugeren

Videoen er tyvstjålet fra Hegreart.com, og iflg de begejstrede anmeldelser, så kan man nærmest gå på vandet bagefter. 

Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mailet en del frem og tilbage, vi kæmper lidt for at finde en tid der passer :-)

Hele ideen om tantra og forlænget nydelse, slow-mindfucking-sex, tiltaler mig ! Nu har jeg været stort set hele turen rundt fra det beskidte mørke legeri, til det lidt lysere og blidere. Det er faktisk lidt grænseoverskridende for mig, da jeg altid har været den styrende del og tændt på at give nydelse/smerte/glæde, at være modtager og skulle hengive mig til en oplevelse og en læreproces på en mere passiv måde. En ting jeg har svært ved at kapere, er der ikke er penetration i det, den del forestiller jeg mig at komme til at mangle...

Hvis nogen skulle have en referencer til den slags tantriske oplevelser med penetration, så endelig pb eller svar i tråden. 

Jeg håber snart det lykkedes at finde en tid, ellers må jeg søge videre efter de lidt dybere tantriske oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg har for ca 2 måneder besøgt Episk massage. Bookede en tid og den efterfølgende kommunikation gik helt fint. Stedet er centralt placeret, rent og pænt indrettet. Jeg havde booket 1 time Episk Massage m. pirrings olier og havde set frem til en helt fantastisk oplevelse. Må desværre erkende, at hele nydelsen faldt til jorden da jeg efter at have lagt mig godt tilrette på briksen (på ryggen for det et jo penis massage) så, at min massør iførte sig plastikhandsker..Uhm starter vi med prostata massage...Nej det var jo ikke inklusiv. Så der lå jeg og fik 1 times penismassage med olier og plastikhandsker. Det holder IKKE...Det skal lige siges, at jeg er en meget pæn mand, hvor renlighed er helt i top. 

Jeg vil vildt gerne gentage besøget - men det skal være uden handsker:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
the cool one skrev, for 23 minutter siden:

Hejsa hvor henne er det her episk massage forgår? 

Der er et kort på hjemmesiden (Blegdamsvej)...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Vestegnen

Egentlig meget sød og et pænt ansigt...Dog lidt for store former for min smag, hvis der skulle lidt mere frække ydelser på paletten.

Men rent, pænt, ordentligt og man må sige der var fokus på penis:-) 1 time uafbrudt massage (dog med plastik handske)..

God vind!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det samme. Sød pige, ok massage, ikke noget frækt, ikke noget pirrende - og så plastikhandske nedturen :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...