Hop til indhold
Chriss

Det bedste sted? En liste over stederne i Jylland

Recommended Posts

Jeg har set spørgsmålet her inde rigtigt mange gange og jeg tænkte at det kunne være godt med en tråd over stederne som kommer med lidt info fx kvaliteten på massagen og de ekstra ydelser og hvilke ydelser de tilbyder og sidst men ikke mindst hvor konstante de er i deres service evt tilføj flere punkter på listen

Man kan bruge en hel dag på at lede efter anmeldelser og prøve at skabe sig et billede der fra men det er ikke let og der går en masse spil tid som man jo kan bruge på massage i stedet 

 

Da jeg ikke selv har nogen erfaring grundet for megen forvirring omkring hvem jeg dog skal gå til kan jeg ikke lægge ud med noget men jeg håber at i vil tage det til jer og benytte det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Chriss skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har set spørgsmålet her inde rigtigt mange gange og jeg tænkte at det kunne være godt med en tråd over stederne som kommer med lidt info fx kvaliteten på massagen og de ekstra ydelser og hvilke ydelser de tilbyder og sidst men ikke mindst hvor konstante de er i deres service evt tilføj flere punkter på listen

Man kan bruge en hel dag på at lede efter anmeldelser og prøve at skabe sig et billede der fra men det er ikke let og der går en masse spil tid som man jo kan bruge på massage i stedet 

 

Da jeg ikke selv har nogen erfaring grundet for megen forvirring omkring hvem jeg dog skal gå til kan jeg ikke lægge ud med noget men jeg håber at i vil tage det til jer og benytte det 

Vi andre gør vores erfaringer og har gjort det i mange år og skrevet om vore oplevelser,

det er også din pligt at gøre dette! Vore ønsker - behov - alder - udseende - nationalitet

er forskellige fra kunde til kunde, derfor vil det være umuligt for mig at lave en liste, som

du vil synes er perfekt ... gå på opdagelse i denne massage/luder-verden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21/10/2016 at 12:35:

Prøver du at opfinde den dybe tallerken endnu en gang?

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1TZZ787Yc3X8vmyNp6-eIayy9ytI&hl=en_US

nej bestemt ikke jeg ved godt hvor de er men hvis man skal finde ud af noget omkring dem så er det jo at man skal bruge timer på at læse anmeldelser. Det er for at gøre det nemmere at finde ud af hvilken type ekstre service de yder og hvordan kvaliteten er med et nemt og overskueligt (evt point) system så man ikke skal bruge hele weekenden på at side og læse anmeldelser og istedet bruge den på at besøge de søde piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, den 21/10/2016 at 12:47:

Vi andre gør vores erfaringer og har gjort det i mange år og skrevet om vore oplevelser,

det er også din pligt at gøre dette! Vore ønsker - behov - alder - udseende - nationalitet

er forskellige fra kunde til kunde, derfor vil det være umuligt for mig at lave en liste, som

du vil synes er perfekt ... gå på opdagelse i denne massage/luder-verden ...

og jeg har stor respekt for hvad i har gjort her inde det var kun for at gøre oplysningerne nemmere tilgængelige. Jeg har set at der er nogle der har anmeldt ved help at et point system som jeg syntes er meget smart da det er nemt og hurtigt at læse eller man beskriver hvad man syntes om de forskellige aspekter af oplevelsen hvilket også er nemt og hurtigt at forstå og det er såmænd kun det jeg ville forsøge at samle i en tråd evt med et link til anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din ide kan desværre ikke rigtig bruges. Her er min forklaring på hvorfor den ikke virker.

Hvad der er god massage for mig er måske ikke god massage for dig. På nogle klinikker så skifter de massør ud ret ofte og så er det umuligt at finde ud af hvad de tilbyder. Jeg har besøgt en klinik 3 gange hvor jeg er blevet masseret af en ny hver gang. Så hvis nu jeg synes at stedet er super godt og jeg fik afslutning, så er det jo ikke sikkert at du syntes det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chriss skrev, for 3 timer siden:

og jeg har stor respekt for hvad i har gjort her inde det var kun for at gøre oplysningerne nemmere tilgængelige. Jeg har set at der er nogle der har anmeldt ved help at et point system som jeg syntes er meget smart da det er nemt og hurtigt at læse eller man beskriver hvad man syntes om de forskellige aspekter af oplevelsen hvilket også er nemt og hurtigt at forstå og det er såmænd kun det jeg ville forsøge at samle i en tråd evt med et link til anmeldelsen

Hvis folk bare kunne finde ud af at lave ordentlige overskrifter a la: Pige-navn + X-by + evt. tlf. nr. - så var det ret nemt at søge og få overskuelige søgeresultater, hvis man var int. i en bestemt pige eller klinik ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chriss skrev, den 21/10/2016 at 12:18:

Jeg har set spørgsmålet her inde rigtigt mange gange og jeg tænkte at det kunne være godt med en tråd over stederne som kommer med lidt info fx kvaliteten på massagen og de ekstra ydelser og hvilke ydelser de tilbyder og sidst men ikke mindst hvor konstante de er i deres service evt tilføj flere punkter på listen

Man kan bruge en hel dag på at lede efter anmeldelser og prøve at skabe sig et billede der fra men det er ikke let og der går en masse spil tid som man jo kan bruge på massage i stedet 

 

Da jeg ikke selv har nogen erfaring grundet for megen forvirring omkring hvem jeg dog skal gå til kan jeg ikke lægge ud med noget men jeg håber at i vil tage det til jer og benytte det 

God ide - på papiret. 

 

Problemet er bare, at kvaliteten på et givet thai-sted kan svinge endog rigtigt meget fra dag til dag, og fra GP til GP på stedet. Gode steder kan blive dårlige (og dyre), mens førhen dårlige steder pludselig kan blive bedre, hvis de får lokket nogle af de gode GP til. 

Desuden kommer der i en by som f.eks. Århus løbende nye steder til, og gamle lukker ned. Nogle gange med nye GP, andre gange med gammel besætning fra andre klinikker. 

 

 Når det kommer til thaiklinkker, så er der nok kun den hårde (men dog fornøjelige) vej tilbage: Ud over stepperne og saml dine egne oplevelser ind. Gerne assisteret af anmeldelserne her - og RIGTIGT gerne efterfulgt af egne anmeldelser. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chriss skrev, den 22/10/2016 at 17:52:

og jeg har stor respekt for hvad i har gjort her inde det var kun for at gøre oplysningerne nemmere tilgængelige. Jeg har set at der er nogle der har anmeldt ved help at et point system som jeg syntes er meget smart da det er nemt og hurtigt at læse eller man beskriver hvad man syntes om de forskellige aspekter af oplevelsen hvilket også er nemt og hurtigt at forstå og det er såmænd kun det jeg ville forsøge at samle i en tråd evt med et link til anmeldelsen

Det er et ret stort (og sikkert også tidskrævende) arbejde at vedligeholde en samlende tråd/hjemmeside over everything thai-anmeldelse. 

Som skrevet ovenfor er jeg også lidt tvivlende overfor nytten og aktualiteten i det på lidt længere sigt. 

 

Der findes allerede Thailisten Vest/Øst derude ( https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1TZZ787Yc3X8vmyNp6-eIayy9ytI&hl=en_US ) samt http://www.thaioaser.net/ . Thai-oaser kunne måske være et relevant sted at have det. 

Hvis du eller andre har lyst til at lægge energien i det, så er man velkommen til det. Det er dog ikke noget, jeg lige selv har tid eller lyst til at bruge energi på, idet søgninger på Eroguide og google dækker mit behov ganske fint. 

 

Jeg skriver dog gerne anmeldelser af enkeltoplevelser, og jeg skal gerne forsøge at sætte det på en 10-skala, som andre også har forsøgt sig med. 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kan bruge en hel dag på at lede efter en anmeldelse af forskellige Thai Piger, så bruger du vidst denne side forkert. 

Nu ved jeg ikke hvilken del af landet du kommer fra, men hvis du vil prøve en i f.eks Aalborg, så kan man jo bruge søgefunktionen til at specificere. 

Og ellers gå ud og dan din egen erfaring. Måske finder du din egen guldklump derude..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...