Hop til indhold

Recommended Posts

havde læst så meget godt om gb med candy og hendes partner så jeg blev nødt til at prøve dette. sidst kunne jeg desværre ikke komme med pga arbejde så denne gang var jeg smadder spændt på hvordan det skulle være med et gb. først og fremmest vil jeg sige at denne kvinde er helt fantastisk smuk og dejlig. arrangementet var vel udført med adresse dagen inden og rum nr kl 16 som aftalt. kommer ind i et kæmpe rum med candy stående på alle 4 blindfolded i sofaen i lingeri, og hold nu kæft hvor er hun smuk altså, langt mørkebrunt hår og flot flot krop. kom lyn hurtigt ud af tøjet og styrede i en lige linje hen til candy i sofaen og fik et nærmere kig på candy og lod mine hænder gå på opdagelse over hendes krop. så blev der samling omkring candy, alle ville nyde synet af denne gudinde. på med condom og hen fremfor candy og i et snuptag havde hun taget pikken i munden og ført den helt ind bagerst i halsen, jeg var sku imponeret det er første gang jeg har set nogen ta den så langt ind. så begyndte festen for alvor og en broder kastede sig over hende bagfra. vi fik besked nogle timer inden at vi selv skulle ha kondomer med så i sidste sekund sprang jeg ind i fakta på hjørnet hvorfra vi skulle være og kunne vælge mellem hobbit størrelse og mini me størrelse så under forløbet fik jeg skifte kondom mange gange for at få noget blod til pikken, så det noget og huske til næste gang, få ret størrelse kondom med :o) det er jo aldrig let at stå en gruppe fyrer helt nøgne så det tog lige lidt tid inden nervøsiteten havde lagt sig og man kunne slappe af blandt de andre. flere af de andre mistede pusten efter en time så den sidste time var jeg på candy non stop det var fandeme lækkert oh min gud jeg nød det. også en ting at huske til næste gang, man skal ikke blive frustreret om man ikke kan komme til, få den op osv. sæt sig ned i sofaen og se på de andre og nyd det fede set up og slap af det skal nok blive din tur og du skal nok få hvad du kom efter. candy fik den i alle huller dp og gagging til den store guld medalje lidt kærlige klap i røven og tror også det blev til dp i fissen. dette var min første gb og helt sikkert ikke det sidste og slet ikke med candy der bliver jeg sku nok stam gæst :o) 2 fede timer med ALT som var blevet lovet blev opfyldt til 100 % tusind tak til hr og fru candy for et fedt arrangement.

fik jeg nævnt at candy er helt fantastisk smuk og dejlig ???

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61797-gb-virgin/#comment-491338

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...