Hop til indhold
Ohlala

Anmeldelser af sugadaddies moderator?

Recommended Posts

Moderator siger, at der ikke vil blive lavet et forum hvor sb kan anmelde sd med den begrundelse at han synes, der er nok fora allerede. Men de fora er jo kun for mænd. Det er da unfair. Er denne side kun for mænd da? Kan der virkelig ikke laves eet eneste forum, hvor sugarbabes kan hjælpe hinanden ved at advare om alle de daddies der snyder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini

det handler jo nok om at dette først og fremmest er et forum for forbrugerne - som udbyder har du dog også en stemme herinde

men hvis du vil lave advarsler om daddies der snyder osv, så er du nødt til at lægge informationer ud som kommer i karambolage med lovgivningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
BetaMini skrev, for 1 time siden:

det handler jo nok om at dette først og fremmest er et forum for forbrugerne - som udbyder har du dog også en stemme herinde

men hvis du vil lave advarsler om daddies der snyder osv, så er du nødt til at lægge informationer ud som kommer i karambolage med lovgivningen

Hvordan kan det komme i karambolage med lovgivningen ?

Det er vel nøjagtig det samme som når en bruger herinde linker til en SB profil!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
MinKæreste skrev, for 18 minutter siden:

 

Det er vel nøjagtig det samme som når en bruger herinde linker til en SB profil!

 

nej det er det da ved gud ikke :)

når der bliver linket til en SB profil står der de oplysninger hun selv har valgt at gøre tilgængelige for offentligheden

hvis du skal lave en seriøs advarsel vil du sjældent kunne bruge daddys profilnavn da han bare kan skifte det. så er du i stedet nødt til at skrive hans navn eller by eller tlf nummer eller lignende. info som du har fået i fortrolighed og som ikke står offentligt tilgængeligt

så det er bestemt ikke det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Side99

De kan vel også bare linke til mændenes profiler, så er det vel samme vilkår?

Eller gøre som nogen mænd herinde gør; lave en lettere detaljeret beskrivelse af måden sugarbaben har skrevet på, noget der ligesom kan identificere hende hvis nu hun skulle skifte profil.

Det er da kun fair hvis der bliver ryddet lidt ud i alle dem der tager røven på folk - daddies såvel som babes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
BetaMini skrev, for 1 time siden:

nej det er det da ved gud ikke :)

når der bliver linket til en SB profil står der de oplysninger hun selv har valgt at gøre tilgængelige for offentligheden

hvis du skal lave en seriøs advarsel vil du sjældent kunne bruge daddys profilnavn da han bare kan skifte det. så er du i stedet nødt til at skrive hans navn eller by eller tlf nummer eller lignende. info som du har fået i fortrolighed og som ikke står offentligt tilgængeligt

så det er bestemt ikke det samme

Der står vel også kun de oplysninger som "Daddy" har valgt? 

Og en SB kan vel også bare skifte profil. Jeg kan virkelig ikke se forskellen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
MinKæreste skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan virkelig ikke se forskellen?

sikkert fordi du ikke læser hvad jeg skriver

om du linker til "hendes" eller "hans" profil kommer nok ud på et

men hvis du laver advarsler med private navne og private tlf numre osv (som er private oplysninger) som han ikke har på sin profil så er det altså ikke ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan virkelig heller ikke se forskellen! Hvis det er okay, at mændene skriver om kvinderne, er det vel også okay, at kvinderne skriver om mændene. På samme vilkår. Desuden opfordrer flere mænd herinde folk til at skrive i indbakken, hvis de vil have mere private oplysninger om de sugarbabes, de har prøvet. Så det er ikke korrekt, at daddies herinde udelukkende nøjes med at linke til profiler. Men jeg forstår ikke, at vi kvinder bare godtager den begrundelse, at "der er nok fora herinde." Moderatorerne må da komme med en reel begrundelse for, hvorfor de vil lade mænd skrive om deres oplevelser med sugarbabes men ikke omvendt. Og hvis det ikke er tilfældet, at det her er "mændenes side", så bør de nok kunne åbne bare eet forum, hvor sugarbabes kan skrive om sugardaddies. Det er jo trods alt nok kvinderne, der er mest udsatte og har mest på spil i møder med mænd. Og ellers burde kvinderne stå sammen om at lave et forum et andet sted. Jeg afventer svar fra en moderator, og ellers opfordrer jeg sugarbabes til at foreslå et site, hvor vi kan dele vores erfaringer og advare hinanden mod svindlere og mindske risikoen for at blive udnyttet eller i det mindste spare tid ved at undgå at sende billeder, skriverier og lave aftaler med de MANGE profiler på SD, som udelukkende vil sidde derhjemme bag skærmen og modtage billeder og frække ord fra babes, som de så blokerer, så snart dagen for mødet kommer. Har I forslag til en side, så sig endelig til:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Ohlala skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan virkelig heller ikke se forskellen! 

se mit svar ovenfor

er det "bare" profilen man vil linke til kan man vel godt fortælle sin historie et eller andet sted herinde

min først kommentar gik på mandens private oplysninger der ville stå offentligt tilgængelige, for sådan forstod jeg din trådstart

 

Ohlala skrev, for 6 minutter siden:

Men jeg forstår ikke, at vi kvinder bare godtager den begrundelse, at "der er nok fora herinde." Moderatorerne må da komme med en reel begrundelse for, hvorfor de vil lade mænd skrive om deres oplevelser med sugarbabes men ikke omvendt.

ikke at jeg skal sidde og forsvare eroguide men jeg opfatter dette forum som værende lavet fortrinsvis for forbrugerne af købesex

ikke mændene, men forbrugerne/køberne

enhver anden kan jo oprette et forum hvis man synes at der mangler spalter til et specifikt emne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv da at lave en anmeldelse her af en sugardaddy hvor du kun henviser til hans profilnavn på sugardaters.dk 

hvis den får lov til at blive stående, jamen så kan jeres anmeldelser også ligge på dette forum.

jeg tænker jo, at vi mænd kan lære lidt af det også, hvordan vi skal opføre os og mere hvordan vi ikke skal opføre os.

vi mænd kan ikke uden videre skifte sugarnavn, tror der skal ansøges for at få lov. Pigerne har meget lettere ved det, da de ikke betaler ved oprettelse af en profil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ohlala skrev, for 6 timer siden:

ellers opfordrer jeg sugarbabes til at foreslå et site, hvor vi kan dele vores erfaringer og advare hinanden mod svindlere og mindske risikoen for at blive udnyttet eller i det mindste spare tid ved at undgå at sende billeder, skriverier og lave aftaler med de MANGE profiler på SD, som udelukkende vil sidde derhjemme bag skærmen og modtage billeder og frække ord fra babes, som de så blokerer, så snart dagen for mødet kommer.

Her tror jeg det er bedre at lave en generel advarsel mod at spilde tid med at sende billeder og søde ord til gud og hvermand - og du har vel også et privat album du kan lukke op og i - og kun for de sugardaddies, der selv har billeder! - men det er vel sådan at hvor der handles, der spildes - det er også min opfattelse at de fleste rigtige sugarbabes er hurtige til at opbygge en mindre fast kundekreds af seriøse sugardaddies, så de ikke behøver spilde tid på de useriøse - så sørg for at give de sugardaddies, du endelig møder en god oplevelse, så de henvender sig igen og igen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis sugarbabes skal have lov at anmelde sugardaddys, skal de "professionelle" piger vel også have lov at anmelde os/jer kunder...?

Kan i forestille jer et galehus det vil blive herinde...?

Dette forum er vel først og fremmest "kundernes" forum, ikke sælgers...?

Jeg synes i gør sugarbabsene til profesionelle, skal de ikke også i fagforeningen..?

Ved god jeg stiller det lidt på spidsen, meeeen....

Når alt det er sagt, synes jeg bare mændene, dvs. køberne, skal tage og opføre sig ordentlig over for pigerne, og behandle dem ordentligt. Kan man ikke finde ud af det, skal man passe sig selv, og finde på noget andet at slå tiden ihjel med. Fuldstændig lige som sugarbabsene også skal tage tingene lidt mere seriøst. Laver man en "salgsannonce", ja, så er der altså mange forskellige købere i sin butik, og det skal man kunne håndtere, ellers skal man nok sælge noget andet, end sin krop :-)

Det var bare det, held og lykke til alle, opfør jer ordentligt, så er der slet ikke nogen problemer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I denne her købesex branche er der mange brådne kar, blandt købere og sælgere, uanset hvad de nu kalder sig, sugarbabes, sugardaddies, kunder, glædespigerne, o.s.v.

Det eneste der duer i den her sammenhæng for begge parter, er A.S.F = Almindelig Sund Fornuft.....

 

Fortzat held og lykke til "begge sider i butikken"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vitterligt ikke se det gale i at sugarbabes skal kunne anmelde profiler på daddies de har mødtes med, og evt. haft dårlige erfaringer med.

Fremfor at se det som et negativ, så se det som en inspiration til at behandle dem så godt at de gi'r dit navn videre - guderne skal vide jeg da havde klappet mine små store hænder over en besked med ordlyden "Min sugar-søster har sagt du er en fantastisk daddy - skal vi ik' finde ud af noget?"

 

Det er da vel forhåbentligt indlysende at deling af private oplysninger er lige så stort et no-go som det altid har været - og udhængning af personer på en sådan manér er der skrevet love om og straffe i tilbehør.

 

Så hold det nu jordnært kære brødre (og søstre!), pendulet skal ikke bremses fra at svinge begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 17 timer siden:

Kan vitterligt ikke se det gale i at sugarbabes skal kunne anmelde profiler på daddies de har mødtes med, og evt. haft dårlige erfaringer med.

Fremfor at se det som et negativ, så se det som en inspiration til at behandle dem så godt at de gi'r dit navn videre - guderne skal vide jeg da havde klappet mine små store hænder over en besked med ordlyden "Min sugar-søster har sagt du er en fantastisk daddy - skal vi ik' finde ud af noget?"

 

Det er da vel forhåbentligt indlysende at deling af private oplysninger er lige så stort et no-go som det altid har været - og udhængning af personer på en sådan manér er der skrevet love om og straffe i tilbehør.

 

Så hold det nu jordnært kære brødre (og søstre!), pendulet skal ikke bremses fra at svinge begge veje.

Jeg ønsker simpelthen ALT det bedste for sugarbabsene (er det mon stavet rigtigt :-), men jeg synes simpelthen i tager dem for højt op. De er jo ikke "professionelle", mange af dem, aner jo ikke hvad de laver, hvorfor og hvordan. Mange er jo bare store børn, som synes det er sjovt at franarre ivrige mænd nogle lommepenge. De vil sende billeder, telefonnumre, personfølsomme oplysninger, ja hvad som helst, for 200 kroner. Igen, de aner ikke hvad de roder sig ud i....

Og i vil lave et forum for dem, for dem der intet forstår og intet kan overskue konsekvenserne af hvad de går og laver. Og dem vil i have til at skrive om daddys herinde, så de kan blive udstillet af disse små pigebørn som herover beskrevet. Kan i slet ikke se at det vil ende fuldstændig galt, moderator kommer da i den grad på overarbejde.

Og selvfølgelig er der sugarbabes der er mere modne/voksne, og kan styre alt hvad de laver og gør, heldigvis. Men jeg tror nu heller ikke, at det er dem der har problemerne, det er nok de andre jeg beskriver. 

Hvornår skal vi lave et forum for alle de dejlige professionelle piger, glædespigerne, for de skal da også have muligheden, ikk...?

Og hvornår laver vi en omvendt trustpilot, hvor vi erhvervsdrivende kan udstille alle de dumme, tidskrævende og dybt urimelige kunder, som kun prøver at spilde vores tid, og rage til sig...? Skal vi ikke også have et forum, hvor vi kan udstille "køberne"...?

Og nej, jeg er vild med sugarbabes, i hvert fald et par stykker indtil videre :-) men det her er bare en rigtig dårlig ide, sorry... men jeg er jo ikke noget dårlig menneske, bare fordi det nu engang er MIN holdning :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, den 21/10/2016 at 11:31:

hvis du skal lave en seriøs advarsel vil du sjældent kunne bruge daddys profilnavn da han bare kan skifte det.

Det er faktisk snarere omvendt: SD har betalt for at kunne bruge sin profil, det har SB ikke. Link til en SD-profil er derfor mere belastende end at linke til en SB, for en SB kan gratis oprette en ny profil, det kan en SD ikke.

Rudolfski skrev, for 4 timer siden:

Og i vil lave et forum for dem, for dem der intet forstår og intet kan overskue konsekvenserne af hvad de går og laver. Og dem vil i have til at skrive om daddys herinde, så de kan blive udstillet af disse små pigebørn som herover beskrevet. Kan i slet ikke se at det vil ende fuldstændig galt, moderator kommer da i den grad på overarbejde.

På hvilken måde adskiller udfordringen sig fra den der er med alle de idiotiske købesexkunder der gang på gang afslører detaljer de ikke burde? Der er da et hav af kunder, der er lige så tanketomme, som du uden belæg generaliserer SB'er til at være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 44 minutter siden:

Det er faktisk snarere omvendt: SD har betalt for at kunne bruge sin profil, det har SB ikke. Link til en SD-profil er derfor mere belastende end at linke til en SB, for en SB kan gratis oprette en ny profil, det kan en SD ikke.

På hvilken måde adskiller udfordringen sig fra den der er med alle de idiotiske købesexkunder der gang på gang afslører detaljer de ikke burde? Der er da et hav af kunder, der er lige så tanketomme, som du uden belæg generaliserer SB'er til at være.

Hvis du læser alt jeg skriver, vil du kunne fornemme, at jeg prøver IKKE at generalisere...!

Jeg taler mest om de unge piger, dem som udgiver sig for at være 18, men måske reelt set, er yngre... Det er typisk disse piger, som slet ikke er klar over hvad de laver, og kan komme til at sætte gang i. Og her tænker jeg selvfølgelig lige så meget på dem selv, og deres fremtid, som på dem de kan "sladre" om, skrive meget de ikke skulle, fordi de måske ikke har erfaringen til at overskue tingene.

Måske jeg bare ikke ved alt, men hvor kan man læse anmeldelser af glædespigernes kunder..?

Blot til info, en SD kan skifte profilnavn en gang. Ønsker man at gøre det flere gange, laver man vel bare en ny konto..! Men her er man så inden for det, hvor jeg tænker, "opfør dig dig ordentligt i stedet" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 5 timer siden:

Jeg taler mest om de unge piger, dem som udgiver sig for at være 18, men måske reelt set, er yngre... Det er typisk disse piger, som slet ikke er klar over hvad de laver, og kan komme til at sætte gang i.

De helt unge af disse piger tror jeg faktisk bare ikke er stor-brugere at dette forum ;)

.. og de der er, har i reglen udvist mere sund fornuft og tilbageholdenhed end langt den større del af de mandlige brugere herinde der ligeledes "slet ikke er klar over hvad de laver".

Vi taler om at lave et under-forum til dem på sitet der allerede eksisterer, på eroguide.dk
Jeg tror næppe der opstår reklamer og bannere på sugardaters.dk der opfordrer pigerne til at komme herind og dele deres oplevelser; og selv hvis der gjorde - er det ikke anderledes end det der allerede foregår herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Admin skrev på et tidspunkt at EG er for Mænd men Pigerne også gerne måtte være her.

Det er tanken og derfor er køber og sælger ikke helt ligestillet. Hvis man ønsker det er man jo altid velkommen til at lave et nyt " EG" hvor pigerne har forums hvor de kan anmelde mændene

Når det er sagt kan de jo tage sig til forsvar i snmeldelser. De kan oprette tråde under generel debat med problemstillinger. Og vi har set tråde i hyggesnak hvor helt specielle oplevelser er blevet beskrevet.

Så pigerne er jo langt fra kørt ud på et sidespor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 12 timer siden:

Hvis du læser alt jeg skriver, vil du kunne fornemme, at jeg prøver IKKE at generalisere...!

Ja. Undskyld, at jeg gjorde dig uret.

Rudolfski skrev, for 12 timer siden:

Måske jeg bare ikke ved alt, men hvor kan man læse anmeldelser af glædespigernes kunder..?

Pas. Nu fejllæser du mig :-) Pointen er at i mange anmeldelser (skrevet af GP-kunder) bliver der afsløret detaljer, som ikke burde afsløres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...