Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Er lidt ny her men prøver lige smide et spørgsmål ud. Hvor i Aalborg/Nørresundby ka man få massage med fuld service? Altså først massage og så knalde tøsen? Er det ok at spørge hos dem?

Jeg har prøvet forskellige steder men kun 2 steder fik jeg tilbudt HJ og BJ, ingen fuld service...nogen der kan hjælpe?

pft Privateteach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
privateteach skrev, for 1 time siden:

Hejsa

Er lidt ny her men prøver lige smide et spørgsmål ud. Hvor i Aalborg/Nørresundby ka man få massage med fuld service? Altså først massage og så knalde tøsen? Er det ok at spørge hos dem?

Jeg har prøvet forskellige steder men kun 2 steder fik jeg tilbudt HJ og BJ, ingen fuld service...nogen der kan hjælpe?

pft Privateteach

ja prøv på Thistedvej 73 der er muligheden med det koster extra eller i Brandstrupsgade 5 i Aalborg der tror jeg også der er mulighed der ved ikke hvad det koster

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, for 1 time siden:

Til fuld tilfredshed?

Ja personligt syntes jeg det var rigtig godt :) Men vi er jo så forskellige alle sammen, men jeg vil da os tro at du vil få en god oplevelse der, jeg tog en time da jeg kommer hurtigt og ville jo gerne have lidt mere end 1 udløsning :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
privateteach skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Er lidt ny her men prøver lige smide et spørgsmål ud. Hvor i Aalborg/Nørresundby ka man få massage med fuld service? Altså først massage og så knalde tøsen? Er det ok at spørge hos dem?

Jeg har prøvet forskellige steder men kun 2 steder fik jeg tilbudt HJ og BJ, ingen fuld service...nogen der kan hjælpe?

pft Privateteach

Umiddelbart læser jeg du er lidt ung, 25 - 30 måske tar jeg fejl? Er det Ok at spørge dem? Det tror jeg kommer helt af sig selv hvis det er noget de tilbyder :) 

Skulle du ikk finde det i den store by Ålborg, ved jeg du kan blive bedre hjulpet i Hobro :) 

Go fornøjelse nye bruger og velkommen til Thaiverden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...