Hop til indhold

Recommended Posts

8-) Så blev det igen en af de dage...

Jeg fandt nogle frem fra nettet, havde fakstik haft kigget på slugeren før, og ligepludselig var der sgu en annonce fra hende... Fedt, idag skulle det værre.

Fik lavet en aftale, kørte til Nordsjælland og havde mit første møde med slugeren. Ja i ved alle sammen hvad hun gør, og det gør hun godt... (arg. måske en lige lovlig påtaget orgasme da jeg slikkede hende) men ellers gik der jo som i alle sammen skriver, ikke en dråbe til spilde..! Meget fedt koncept med at komme hjem til en helt alm. familie i et helt alm. parcelhuskvarter, gå med den smukke unge kvinde ind i et anden rum og gøre det man skal. :-Pdet var fandeme frækt..!

 

Da jeg kørte der fra, var jeg stadig liderlig, og kunne egentlig godt bruge en ung østeuropæer jeg kunne flække... Så jeg fandt frem til CassandraIMG_1832.PNGIMG_1831.PNG

Hun rejser idag, så hendes annonce bliver nok slettet, derfor billeder istedet for link...

Ja det er hende på billederne, omik en noget mere slidt udgave i virkeligheden, der var sgu ikke meget indlevelse, og tror hun glædet sig til at komme videre... Det gjorde hun ihvertfald efter jeg havde været der... købte en time, og efter at have pumpet løs i hende i 20min. tid for fuld knald var jeg selv lige ved at omkomme, og det virkede sgu ikke som om der var noget på vej endnu... Vi gik en tur under bruseren, hvor hun satte sig ned på hug og gav den gas... Det var nok fra den position hun var kønnest, hendes ungpige bryster der struttede til hver side og hendes store suttelæber der suttede løs, en gang imellem tog hun den bare i hånden og kiggede op på mig med uskyldige hundeøjne...

Bum nu var der noget på vej. (Var ellers bange for at slugeren havde nappet det hele) og bedst som hun skal til at sutte videre, kommer jeg i kaskade i munden på hende...:-o tror også hun kom til at sluge noget af det... hehe hun hostede og spruttede noget tid efter... 

hmm.... var hun kun 19år.???? Arg. Det er svært at sige, hun er ihvertfald meget ung, under 25, og ikke et besøg hver en anden gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Cassandra. Hun har en lidt kedelig personlighed, og hendes service er hverken fræk eller forførende. Men hun er selvfølgelig også russer (selvom hun bor i Ungarn), og de kan være lidt svære at nå ind til i denne branche. 
Hun er ihvertfald ikke 19. Nu omgås jeg primært folk på 20-30 år, og jeg vil nok skyde hende til at være 24-26 år.
Hun startede med et blow som var lidt kedeligt, derefter red hun mig uden den store entusiasme og uden de store bevægelser. Moster Gerda med dårlig hofte ville have reddet mere til. Til sidst tænkte jeg "fuck det", vendte hende doggystyle, hvilket var en ok udsigt da hendes tatoverede røv er okay, og sluttede sådan efter nogle minutter. Havde bestilt 30 min, og stod på gaden efter 27.  
Jeg kan nu godt lide når GP'er bor på små hoteller som Cabinn i Ørestaden og Generator ved Gothersgade, da de har diskrete indgange hvor man ikke skal forbi receptionen, og hvor så mange mennesker kommer og går, at de har svært ved at differentiere mellem gæster og kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja lokationen fejlede ikke noget, smart nok med der der forholdsvis ubemandede steder. 

Men hun lignede faktisk ikke en der havde det godt med det hun lavede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, for 1 time siden:

Ja lokationen fejlede ikke noget, smart nok med der der forholdsvis ubemandede steder. 

Men hun lignede faktisk ikke en der havde det godt med det hun lavede

Nej det gjorde hun virkelig ikke. Hvilket jo hverken er rart for pigen eller kunden. Medmindre kunden selvfølgelig er skudt i hovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, den 20. oktober 2016 at 14:33:

8-) Så blev det igen en af de dage...

Jeg fandt nogle frem fra nettet, havde fakstik haft kigget på slugeren før, og ligepludselig var der sgu en annonce fra hende... Fedt, idag skulle det værre.

Fik lavet en aftale, kørte til Nordsjælland og havde mit første møde med slugeren. Ja i ved alle sammen hvad hun gør, og det gør hun godt... (arg. måske en lige lovlig påtaget orgasme da jeg slikkede hende) men ellers gik der jo som i alle sammen skriver, ikke en dråbe til spilde..! Meget fedt koncept med at komme hjem til en helt alm. familie i et helt alm. parcelhuskvarter, gå med den smukke unge kvinde ind i et anden rum og gøre det man skal. :-Pdet var fandeme frækt..!

 

Da jeg kørte der fra, var jeg stadig liderlig, og kunne egentlig godt bruge en ung østeuropæer jeg kunne flække... Så jeg fandt frem til CassandraIMG_1832.PNGIMG_1831.PNG

Hun rejser idag, så hendes annonce bliver nok slettet, derfor billeder istedet for link...

Ja det er hende på billederne, omik en noget mere slidt udgave i virkeligheden, der var sgu ikke meget indlevelse, og tror hun glædet sig til at komme videre... Det gjorde hun ihvertfald efter jeg havde været der... købte en time, og efter at have pumpet løs i hende i 20min. tid for fuld knald var jeg selv lige ved at omkomme, og det virkede sgu ikke som om der var noget på vej endnu... Vi gik en tur under bruseren, hvor hun satte sig ned på hug og gav den gas... Det var nok fra den position hun var kønnest, hendes ungpige bryster der struttede til hver side og hendes store suttelæber der suttede løs, en gang imellem tog hun den bare i hånden og kiggede op på mig med uskyldige hundeøjne...

Bum nu var der noget på vej. (Var ellers bange for at slugeren havde nappet det hele) og bedst som hun skal til at sutte videre, kommer jeg i kaskade i munden på hende...:-o tror også hun kom til at sluge noget af det... hehe hun hostede og spruttede noget tid efter... 

hmm.... var hun kun 19år.???? Arg. Det er svært at sige, hun er ihvertfald meget ung, under 25, og ikke et besøg hver en anden gang...

Kunne du mærke om slugeren virkelig kom eller fakede orgasmen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, for 20 timer siden:

Kunne du mærke om slugeren virkelig kom eller fakede orgasmen :-)

Min erfaring slugeren bliver liderlig og våd hvis du gør det godt og go tid ! ingen hast ! BJ når man har ligget med den helt utrolig smukke kvindes skød

i din mund og form. tilfredsstilled hende er flaget jo hejst så BJ tager jo ikke så lang tid jeg havde for første gang en rimilig lang samtalemed hende !!

Hun er ret vidende og indlevende var rigtig sober fin oplevelse !!

Og så ville jeg godt se sådanne ud her smed hun jo tøjet undtagen bh så fik jo smagt og nu venter vi alle spændt om der kommer vold. 8-9 og mere.

Får vi nogensinde lov til at penetrere !! Nej tror det ikke !! så skal vi ikke skrive om hende !!

Måske !!! så !! ved ikke men vil gerne !!! den med numse det er fejt !! enten eller !!

Bor i samme område så hvis der var FP blev jeg fattig å drenge drøm JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...