Hop til indhold
MrKK

Roksanda/østerbro vanvittig dejlig..

Recommended Posts

Hold nu op en dejlig pige.. Her er altså en som i den grad er værd at besøge.. Hun har en rigtig sød personlighed.. Gør meget for du føler dig godt tilpas.. Hun modtog mig i døren og blev vist ind i det første værelse.. hun er smuk på billeder! Men smukkere i virkeligheden.. hold da op en krop! Hun står altså kniv skapt. Stønner blidt når man leger med hendes bryster og i det hele taget fin indlevelse.. Hun har det helt sikkert godt med det hun laver.. Meget stram forneden og kigger ikke på noget tidspunkt på uret.. tror faktisk jeg var der lidt længere end den halve time jeg havde betalt for, så hun har ikke travlt.. kan bestemt anbefales og jeg tør næsten love du ikke vil fortryde et besøg hos hende hvis du behandler hende pænt..

 

Udseende: 10/10

Sex: 9/10

Sted: 8/10

Pigen 10/10

 

Gentagelse 100% jeg skal dog passe på ikke at blive for glad for denne pige ;-) Hun måtte sgu godt bo hos mig..

Dette er skrevet fra min mobil er netop kommet hjem fra besøget.. afsted med jer gutter :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hende ja.. Jeg blev overrasket over hvor smuk hun var i virkeligheden.. Må sgu sige Helena Christensen kan ikke måle sig med hende her! Men det jo min mening ;-) Har næsten lyst til at køre tilbage og tag en tur til haha :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, den Wednesday, October 19, 2016 at 23:44:

Tilgengæld et ekstremt udiskret sted, hvis det er der på Østerbro hvor hun plejer at være.

Jeg synes nu ikke det var så slemt.. ingen mennesker på gaden og jeg havde hende i røret da jeg ankom og hun stod klar til at åbne.. Det en sidegade.. Det bliver svært at finde noget der er MEGET mere diskret på Østerbro. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja hvis fotos er ægte, og ikke photoshoppet, så er hun dæleme lækker, som jeg ser det, ingen ammepatter, ingen fødselsmave, eller strækmærker, eller appelsinhud, ung lækker og måske forslugen på p.k...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte skønheden i dag, hun kommer ind¨på top 5 af de mange piger jeg har besøgt gennem årene.

En skønhed der er sød, serviceminded, og tilmed hamrende fræk og lækker, fik en oplevelse af de sjældne, med fransk, gensidig fransk, sex i de stillinger jeg ønskede.

Hun er virke en ener i denne branche.

Jeg kommer snarest igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
RoccoRoc skrev, for 58 minutter siden:

 

kind of doubt she took my marriage proposal serious:-)

Ha ha :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
RoccoRoc skrev, 1 time siden:

Just came from her place and she is fucking hot and what a personality - great gal.

kind of doubt she took my marriage proposal serious:-)

Det må du jo se at finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RoccoRoc skrev, for 2 timer siden:

 

kind of doubt she took my marriage proposal serious:-)

Fint med en kone der har evnen til at tjene lidt ekstra ... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...