Hop til indhold

Recommended Posts

Min trang til at blive puslet om af en dejlig thai-kvinde kom igen over mig, og da Hvalsø er nemmere at komme til, end København, så blev det her jeg tog til, velvidende at hende der har fået mig løftet til et højere luftlag tidligere, ikke er der længere.

Meeen.. tænkte jeg. Der må da være kommet en anden, som har taget over. Og nysgerrig som jeg er, tog jeg dertil med forventningen om at møde en ny sød thaikvinde med magiske hænder.

Jeg blev mødt af ejeren selv, som på sit gebrokne dansk fik spurgt om jeg ville have andet end massage. Til det måtte jeg svare ja, for det havde vi allerede aftalt via sms. Så blev den "nye" pige præsenteret, og jeg blev ført ind i et tilstødende lokale. Tidligere kom man ned i kælderen, hvor der er et dejligt lokale med en seng og spejle, hvis man skulle mere end bare massage, men det var ikke muligt. Så det blev et lokale som de er flest på thaisteder; dunkelt og med en madras på gulvet.

Jeg blev bedt om at lægge mig på madrassen og så ville hun komme igen (ejeren). Der gik lidt tid, så kom både hun og den nye pige ind, og begyndte at tage hånd om mig. Jeg fik at vide at ejeren ville give mig håndjob som ønsket, og så ville den anden pige tage over og give mig massage og sex til afslutning (2 afslutninger totalt).

Ejeren tog fat om min forventningsfulde pik med det samme, og legede lidt med den. Der gik et par minutter, mens hun snakkede løst med den anden pige i lokalet, som sad og så på. Så gik hun og den anden tog over. Selvom aftalen var at hun skulle lave håndjob, og så skulle den anden massere og sex efterfølgende. Hun legede meget med min pik, og holdt pinen da jeg var ved at komme. Så bad hun mig om at lægge mig på maven, og begyndte at massere mig. Lidt underligt syntes jeg, da jeg ikke var kommet endnu. Men det skulle vise sig at være fordi at hun forsøgte at få mig til at holde, da den anden ikke havde givet informationen videre om, at jeg skulle komme 2 gange.

Da jeg var blevet masseret lidt, vendte hun mig om igen og tog fat i min stadig uforløste pik igen. Legede lidt, og satte sg derefter på mig og red lidt. Dog ikke så længe, da hun tydeligvis ikke var tryg ved situationen. Så hun stod af igen og høvlede videre på mig. Så kom ejeren ind igen og hev 4 gange i mig, og gik igen. Der gik lidt tid, og så kom jeg, lettere skuffet over scenariet, og lettet over at det endelig var slut. Der var også gået over en time, så jeg havde egentlig kun i tankerne at jeg skulle ud derfra.

Sagde pænt farvel, men kunne godt se på ejeren at hun havde luret på mig at det ikke var gået som lovet.

Jeg fik efterfølgende et par sms’er hvor hun gerne ville have mig til at komme igen, for at gøre skaden god igen. Jeg afviste pænt, da jeg ikke var tilfreds.

Efter et par uger, tog jeg mod til mig, da jeg tænkte at det ikke skulle ødelægge min ellers gode oplevelse af stedet, for tænk nu hvis de kunne levere varen, men bare var dårlige til kommunikation.

Så jeg drog til Hvalsø igen for at få rettet op på misæren. Blev igen modtaget af ejeren, og vist ind til det samme værelse. Hun fortalte nogle ting, som måske var på dansk, men jeg forstod ikke hvad hun sagde, men jeg fangede et par ord med noget med 2 gange og 2 piger. Så jeg håbede på det bedste og lagde mig ned.

Så skal jeg ellers love for at jeg fik den store omgang. De var begge to på mig, med hænder alle vegne. Det var vildt dejligt og næsten for meget at tage ind. Da jeg var kommet med dem begge i fuld gang med hænderne overalt på min krop, blev jeg tørret af og bedt om at vende mig rundt. Ejeren hviskede mig blidt i øret, og lod den anden pige komme til med den lovede massage.

Det var en dejlig mellemhård massage, og da den havde varet den normale længde, blev jeg bedt om at vende mig om. Så satte hun sig på mig og gav mig den store tur. Dejligt. Det blev dog til afslutning med hånd og mund. Derefter troede jeg at det var slut, men der tog jeg fejl. Hun gik i gang med en massage som var sindssygt præcis og hård. Jeg fik ondt steder jeg ikke anede at jeg havde, men på den gode måde.

Da der var gået mere end halvanden time fik jeg lov til at slippe, fik et bad, tog tøj på og sagde pænt farvel.

Kommer jeg igen? Måske. Det var i hvert fald en bedre oplevelse anden gang, men om jeg kan få samme behandling næste gang, er jeg ikke sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Martin1963 Jeg var der ved 16-tiden begge gange. Jeg gav kr. 1.500,- første gang og kr. 1.000,- anden gang.

@Arne Diller Det er svært at se, men jeg tror ikke det var hende. Hende jeg var inde hos, var af ældre årgang, men genert og slank type. Hun var vildt god til at massere. Jeg tror hun var uddannet til det, men fanget ind til at lave andet, da der ikke var andre der kunne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...