Hop til indhold
hejhej

Lady-Tattoo Bremen

Recommended Posts

Hej

http://www.kaufmich.com/Lady-Tattoo

Er lige kommet hjem fra en arbejdsrundtur i det tyske, og fik derfor prøvet lidt forskelligt af, det her er den første af flere:-) Hun er nok mere speciel end køn, men det er selvfølgelig subjektivt, men synes alligevel hun var så anderledes, så jeg var nødt til og prøve hende. Hun er beliggende på en rolig gade i Bremen et sted, og der er mulighed for parkering i nærheden. Jeg ringede til hende, og hun er utrolig sød og snakke med, og vi får aftalt at jeg kigger forbi. Jeg bliver lukket ind af hende iført læder lingeri, og det er helt sikkert hende på billederne, det tror jeg man ville have svært ved og fake:-) 

Jeg tager et hurtigt bad og vi får ordnet betalingen. Så går vi ellers igang, hun er meget lidenskabelig og intensiv, og er bestemt ikke ked af og kysse, men jeg blev nok alligevel lidt overrasket da jeg fandt ud af hendes tunge var blevet kløftet som en slange, men det var nu egentlig ikke så ringe endda. Efter lidt tid ligger vi os i sengen og jeg får pillet læderet af hende, og der åbenbarer sig et underliv der vil gøre det olympiske flag grøn af misundelse... Herefter går det over stok og sten med kys, kærtegn og meget intensiv sex, og hun er faktisk utrolig sympatisk og være sammen med. 

Hvis man kan tænde på hendes udseende, eller bare har lyst til og prøve noget der er meget anderledes, vil jeg helt klart anbefale hende, og hun gør i hvert fald sit til i skal få en dejlig tid sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...