OnTheRoad 40 Skrevet 19. Oktober, 2016 De Herrere.... Jeg har luret lidt på Nickoline som er bruger herinde, men der ligger ikke nogle deciderede anmeldelser af hende. Har nogle noget godt eller dårligt at berette? Det hun skriver på sin profil virker cool - meeeeen priserne lader til at være lidt lave. Hvad kan man forvente? Takker for seriøs feedback. Har ingen link til annoncer da jeg ikke bruger sugardaters, men her er hendes EG-profil der kun består af tekst: https://www.eroguide.dk/forum/profile/27425-nickoline/?tab=field_core_pfield_12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickoline 34 Skrevet 19. Oktober, 2016 hejsa. smiler var det ikke en god idé at henvende sig til mig, hvis du har noget du vil spørge om. jeg gør det her af lyst og fordi jeg godt kan li det. Hvorfor skal priserne være skyhøje? er man mere eller mindre være pga ens priser? der er også nogle der har skrevet om mig, som har mødt mig. men hvorfor skal alle skrive hvad de mener om en gp? jeg har mange faste rundt om i Danmark. så hvis du har noget du vil spørge om, så kan du jo spørge mig, når det er ang. priser. med hensyn til hvordan man oplever det, så er det forskellige fra person til person. men der skal 2 til at gøre det godt, men kun en til at gøre det dårligt og det er ikke altid gp skyld. håber det er svar på de fleste spørgsmål som du havde knus nickoline 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 19. Oktober, 2016 Hej Nickoline, Tak for din svar. Helt enig om at jeg da også skal have en snak med dig og det vil jeg naturligvis gøre som PB - men hver ting til sin tid;-) Hvis der ligger flere reviews fra andre "erfarne" kunder opnåes nemlig nemt et forholdsvis retvisende billede og de fleste af os herind kan godt skelle ævlebævle-kommentar og løgnhalse fra, da nogle tilsyneladende har en mening om alt og absolut vil kommenterer stort set alle indlæg og disse dermed lynhurtigt afspores. Det er helt fantastisk hvis dine priser viser ny tendens. 1500 kr for et par timer er virkelig en skarp pris og DET vil være noget der flytter grænser. Men; Svesken på disken - eller rettere dusken i busken: Hvem har besøgt eller haft besøg af Nickoline? Have a fucking (great) day OnTheRoad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 19. Oktober, 2016 (edited) Hun er en på alle måder sød og dejlig kvinde at være sammen med, hun er fræk og en bestemt flot kvinde. Redigeret 19. Oktober, 2016 af reknas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Storpik33 Skrevet 19. Oktober, 2016 Jeg har prøvet at sende hende en mail men den skriver forkert mail adresse, ville ellers gerne havde kontakt så vi kan få vendt omtalen af hende herinde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg