Hop til indhold
kiggeren

Enlig mor giver blowjob

Recommended Posts

Jeg har netop prøvet hende. 

Hun gav et helt fantastisk blowjob, ikk' for hurtigt, ikk' for langsomt men lige tilpas! 

Jeg fik både lov til at se og røre hendes dejlige perfekte D-skåls bryster. Og hun elskede når jeg gav hende et klap bagi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymBruger skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hun sletter den efter hver gang forbi hun kun søger én pr. gang :)

Nå, ja så bliver det jo svært at lave en aftale :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
AnonymBruger skrev, for 1 time siden:

Ja, hun sletter den efter hver gang forbi hun kun søger én pr. gang :)

Tyder på at hun kun gør det af bitter nød og har det måske svært med at sælge et ellers rigtig godt blæs....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Tyder på at hun kun gør det af bitter nød og har det måske svært med at sælge et ellers rigtig godt blæs....

Har du haft hovedet liggende i blød i flydende malt??

Godt nok en vild og håbløs analyse at komme med på baggrund af... ja stort set ingenting i tråden

Jeg kender Lolli og hun gør det ikke af bitter nød som du så poetisk kalder det, hun gør det af lyst.

Derfor hun kun mødes med så få

Hvis hun var i bitter nød ville hun nok gøre det meget mere end en enkelt mand et par gange om måneden

Utroligt at det skal ligge hende til last at hun ikke er til rådighed 24/7 men passer et fuldtidsliv også

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 time siden:

Utroligt at det skal ligge hende til last at hun ikke er til rådighed 24/7 men passer et fuldtidsliv også

 

Et fuldtidsliv... Er det ikke det vi alle har? ;-)

/ Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen et par gange, hun giver et super godt blow, og det er tilladt at lege med hendes flotte D-skåle bryster...

Hun har kun ganske få tider om måneden, så det er med at være hurtig på tasterne, hvis man vil i kontakt med slikkepinden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende og lad mig starte med at sige, gud, hvor var hun sød, sjov og høflig.

Hun startede med at spørge om hun var okay tiltrækkende da hun jo ikke sender billeder. Derefter var hun bare sød i resten en bj seancen som foregår et meget, meget diskret sted på Vestegnen.

Kan kun sige positivt om hendes væsen! Dog tvivler jeg virkelig meget på, at de 37 år er korrekte, tror godt man kan lægge en del til. Hendes krop og ansigt indbød ikke mig (måske andre er af anden mening) til at lege med hendes krop, så nød bare hendes virkeligt gode bj skills. Men what you see is what you get - ikke what you read is what you get, hun er helt sikkert ikke 37.

Hun gør det 100% af lyst og var helt sikkert med på legen fordi hun kunne lide det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eiskalt skrev, for 14 timer siden:

Har mødt hende og lad mig starte med at sige, gud, hvor var hun sød, sjov og høflig.

Hun startede med at spørge om hun var okay tiltrækkende da hun jo ikke sender billeder. Derefter var hun bare sød i resten en bj seancen som foregår et meget, meget diskret sted på Vestegnen.

Kan kun sige positivt om hendes væsen! Dog tvivler jeg virkelig meget på, at de 37 år er korrekte, tror godt man kan lægge en del til. Hendes krop og ansigt indbød ikke mig (måske andre er af anden mening) til at lege med hendes krop, så nød bare hendes virkeligt gode bj skills. Men what you see is what you get - ikke what you read is what you get, hun er helt sikkert ikke 37.

Hun gør det 100% af lyst og var helt sikkert med på legen fordi hun kunne lide det.

 

 

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilstå jeg ikke forstår man vil give 700kr for bj i en bil. Når det fåes til samme pris eller billigere en masse mere behagelige steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...