Hop til indhold
AbeManden

Jib hos PP thaimassage i Thorvaldsensgade

Recommended Posts

Så blev det min tur til at skrive en anmeldelse efter at have luret med fra sidelinjen et godt stykke tid.

http://ppthaimassage-aarhus.dk

Bor i København, men var forbi Århus forrige weekend. Havde lidt tid for mig selv inden aftensmaden lørdag, så tænkte et besøg hos PP ville være på sin plads. Skrev en SMS lørdag formiddag og fik booket en times massage hos Jib klokken 16.00.

Gik igennem parken i Århus, som er super hyggelig og fandt stedet, der ligger ud til en ret stor vej. Tjekkede indgangen ud og sørgede for at ringe på, mens der ikke var nogen, der gik forbi. Døren blev hurtig åbnet af en ældre Thai. Jeg sagde, at jeg havde bestilt en time med Jib og blev så vist ind i et mindre lokale med nogle strategisk godt placerede spejle. Jeg tog smed kludene og ventede spændt et par minutter. Ind kom Jib, der pænt præsenterede sig selv. En ganske pæn thai med store bryster (ikke kæmpe) og med lidt sul på siden/røven, hvilket jeg bestemt ikke har noget imod. En ret flot pige hvis I spørger mig!

Der blev lagt ud med noget ryg massage. Den var som sådan ok uden at være prangende og efter en 10 minutters tid fortsatte massagen til benene og det varede ikke længe før de "tilfælde" berøringer kom. Min attitude og vejrtrækning lagde ikke skjul på, at det var helt i orden, så hun fortsatte med ca. 10 minutters pirrende massage, det var rigtig godt! Så om på ryggen og den pirrende massage fortsatte - og virkningen var da også tydelig. Hun spurgte om jeg kunne tænke mig noget mere, "jo tak". Vi blev enige om B2B og et BJ til samlet 1.000 (jeg tager aldrig fuld pakke, da min egen etiske grænse i forhold til konen går ved et BJ).

Hun smed tøjet - dejligt syn! Store bryster (dog kan man se/mærke implantater, hvis det generer nogen), rimelig slank, dog med lidt fedt på numsen. Så gik hun ellers igang med at massere med brysterne og kroppen og der måtte pilles løs. Efter 5-10 minutters massage og gensidig berøring røg kalorius ind i munden (øko). Dejlig pirrende med øjenkontakt og skiftende mellem BJ, massage og berøring af boller/mellemkød. Bollerne fik også en slikketur. Jeg kunne dog mærke, at den behandling kunne jeg ikke holde til særlig længe, så vi skiftede stilling og så gik jeg ellers igang med at kærtegne bryster og mave, mens jeg havde et par fingre oppe i hendes efterhånden drivvåde skød. Jeg fortsatte behandligen med fingrene og hjalp lidt til med tungen på hendes klitoris og efter ca. 5 minutter måtte hun overgive sig. 

Efter at have sundet sig et par minutter var turen kommet til mig igen. Hun fortsatte pirringen - skiftede mellem BJ, massage og pirring af boller/mellemkød. Hele tiden opmærksom på mine signaler, så seancen blev trukket ud. Efter en stykke tid kunne jeg dog ikke klare mere - hun tog mig ud af munden og afsluttede med hånden mellem brysterne, lækkert.

Efterfølgende fik jeg en rigtig god nakke og skulder massage, hvor hun rigtig tog fat. Og hun havde tilmed styr på, hvilken side, der var min "problem" side. Jeg sluttede af med et bad og en glas cola. Hele seancen varede så vidt jeg kunne se lidt under en time inklusive bad, men det er min vurdering, at det var tilfældigt og vi lige så godt kunne være gået lidt over tid, da kemien var super god.

Min samlede vurdering:

Stedet: 8/10, lidt befærdet vej og lidt små lokaler.

Pigen: 10/10, Flot pige og god kemi

Massage, 5/10 for første del, men 8/10 for den afsluttede nakke massage

Service: 10/10, helt sikkert i top 3 overall af mine besøg hos thai piger

Gentagelsesfare: 10/10 - godt jeg ikke bor i Århus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...