mrbrown 0 Skrevet 18. Oktober, 2016 Er der nogen, der kender følgende? https://annoncelight.dk/showad/212550 Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 18. Oktober, 2016 mrbrown skrev, for 5 minutter siden: Er der nogen, der kender følgende? https://annoncelight.dk/showad/212550 Tak. Du vil give 2500-3000 for massage? man kan også købe guld for dyrt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. Oktober, 2016 Jeg har skrevet med hende og hun virker som sådan sød synes jeg - dengang var det 1500 for ca en times massage jeg er helt overbevist at det bliver ved massage jeg synes allerede den gang det var for dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 18. Oktober, 2016 Hvis hun ikke hælder vandet fra kartoflerne til sidst, så er det en overpris på 2000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 18. Oktober, 2016 Ja, det er i min verden - en vanvids annonce - men ok, den sidste "idiot" er jo ikke løbet tør for penge endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 18. Oktober, 2016 Bare at spørge om noget mht en annonce, hvor der ikke er billeder på, men hvor massage koster i det prisleje, det virker temmelig idiotisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. Oktober, 2016 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Bare at spørge om noget mht en annonce, hvor der ikke er billeder på, men hvor massage koster i det prisleje, det virker temmelig idiotisk. Jeg er ret sikker på hun er helt ærlig og lækker - men ja Den pris er helt ude i hampen :)))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 159 Skrevet 19. Oktober, 2016 (edited) En tanke snodig at du, kunden, må sende bilde: "...sende et billede af dig selv" Men ingen bilder av pigen? Det med prisen har jo de fleste merket seg . Å reklamere med 'massage' kan skape litt forvirring for en stakkars nordmann i Kbh. Jeg som brukte litt tid på å forstå at 'massage' = incall Redigeret 19. Oktober, 2016 af Bombadilla Massage vs. incall forvirringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg