Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på hende her :https://annoncelight.dk/showad/212578 og endelig fik jeg muligheden. Hun holder til i en lille soveby vest for Århus, så man skal være forberedt til lidt ekstra tid til transport. Stedet er rent og pænt. Vi havde sms'et frem og tilbage om ønsker, priser osv. og hun virkede sød at "snakke" med. Jeg når frem og spændingen stiger i de få sekunder der går, fra jeg ringer på døren, og til der bliver åbnet. Er billederne mon fake? Sikke en overraskelse. Hun er smuk og dejlig på billederne, men hun er endnu mere flot og lækker i virkeligheden. Smilende og venlig. Det sædvanlige smalltalk - afregning - bliver fulgt ud til badeværelset og får et lynbad. Tilbage til den ventende skønhed. Jeg vil undlade en detaljeret beskrivelse af hvad vi lavede, men her er de vigtigste stikord: Lange varme og dybe tungekys - hendes hænder overalt på min krop - total deep throat uden kondom - sex i flere stillinger - pillowtalk og kys efter orgasmen. Endnu et bad og farvel. Jeg vil ikke give karakterer, men blot give Rita mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hehe, soveby. Ja, det må du nok sige og træls at komme til, når man ikke har bil, så er der små to kilometer vandring fra bus! *SUK* Hun har i øvrigt flere gode anmeldelser herinde. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at Rita er den nye stjerne i Aarhus, når fyrene lystigt spadsere de par km der er ud til hende fra busstoppestedet :) 

Måske der er en driftig "uber" chauffør der kan få forretning i at servicere ruten ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tæt på Tilst, men I skal skynd jer for hun tager hjem i morgen aften.

Hun er den bedste lige nu i Århus (synes jeg).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...