Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har en anmeldelse af  Chanspa på Munkensvej 6a, vil gerne besøg stedet på fredag

Skrevet
Boy skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som har en anmeldelse af  Chanspa på Munkensvej 6a, vil gerne besøg stedet på fredag

Det er anmeldt før som mest at værende et bordel. Men jeg vil gerne hører din beretning når du har besøgt stedet.;-)

Skrevet

Har været der 2 gange inden for den seneste måned og fået massage af Pim, som taler udmærket engelsk og lidt dansk.

Det gjorde hun rigtigt godt, og jeg blev ikke spurgt om ekstra, og oplevede ikke noget bordelagtigt. Kan ikke udelukke, at et HJ var en mulighed, men var ikke interesseret, da jeg udelukkende aflagde besøg, fordi jeg havde smerter i ryggen. Jeg kan fortælle, at smerterne er næsten væk.

Vil lige gøre opmærksom på, at der var en anden pige (ca 40 år) til stede i klinikken, og jeg aner ikke, hvilke ydelser hun eventuelt er i stand til at levere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.