Hop til indhold
bigfoot

Skøn og sensuel oplevelse med Smukke Milla

Recommended Posts

Jeg har i dag, haft den udsøgte fornøjelsen af, at besøge @Smukke Milla i Hadsten. Aftalen blev lavet for en lille uge siden, hvor der bl.a. også var en behagelig telefonsamtale med den "skønne", sådan så "klaveret lige blev stemt af". Ventetiden var lang, men i dag oprindet tidspunktet for besøget

På den angivne location, bankede jeg på døren, og op lukkede en skøn og smuk kvinde, iført en kappe/jakke, hvorunder jeg kunne skimte noget flot og pikant lingeri. – WAAOOW hun var lækker! - Hun lever 110 % op til beskrivelsen på hendes profil og i hendes annonce. Jeg blev budt indenfor med både kys og kram. Milla er fantastisk sød og nem at snakke med, så jeg følte mig hurtigt godt tilpas i hendes selskab.

Efter et hurtigt bad, var vi klar til selve agten. Den vil jeg undlade at gå i detaljer med, men jeg er nød til at fremhæve én enkelt ting, og det er at hun leverede et fantastik blow, hvor jeg på et tidspunkt måtte smide timeoutkortet, for lige at få 30 sek. pause, ellers var "banditten" sprunget i luftet og fornøjelsen var blevet noget kortere  Jeg har stadig susen og ringning for ørerne, gud ve’ om blowjob kan føre til tinnitus? :-o 

Efter agten var der tid til lidt nussen og hyggesnak, det var bare skønt

Alt i alt en super fantastisk oplevelse, som klart kan anbefales.

Pigen: 10 / 10 - Sød, smuk og både sprød og blød på samme tid

Blow: 12 / 10 - Himmelsk

Sex: 10 / 10 - Masser af indlevelse og øjenkontakt, og det virker som om, hun virkelige nyder det hun laver

Stedet 9 / 10 - Milla har formået at skabe en hyggelig hule, bl.a. med levende lys. 

Gentagelse: JA - (Men så bliver jeg nød til at købe mere tid, jeg kan bare ikke få nok af den kvinde)

Kh. bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla

Sidder her med det største smil og sikke en vidunderlig anmeldelse :-P 

Jeg takker også for dit fantastiske besøg og glæder mig til vi ses igen. 

Søde kys herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 2 timer siden:

Jeg har i dag, haft den udsøgte fornøjelsen af, at besøge @Smukke Milla i Hadsten. Aftalen blev lavet for en lille uge siden, hvor der bl.a. også var en behagelig telefonsamtale med den "skønne", sådan så "klaveret lige blev stemt af". Ventetiden var lang, men i dag oprindet tidspunktet for besøget

På den angivne location, bankede jeg på døren, og op lukkede en skøn og smuk kvinde, iført en kappe/jakke, hvorunder jeg kunne skimte noget flot og pikant lingeri. – WAAOOW hun var lækker! - Hun lever 110 % op til beskrivelsen på hendes profil og i hendes annonce. Jeg blev budt indenfor med både kys og kram. Milla er fantastisk sød og nem at snakke med, så jeg følte mig hurtigt godt tilpas i hendes selskab.

Efter et hurtigt bad, var vi klar til selve agten. Den vil jeg undlade at gå i detaljer med, men jeg er nød til at fremhæve én enkelt ting, og det er at hun leverede et fantastik blow, hvor jeg på et tidspunkt måtte smide timeoutkortet, for lige at få 30 sek. pause, ellers var "banditten" sprunget i luftet og fornøjelsen var blevet noget kortere  Jeg har stadig susen og ringning for ørerne, gud ve’ om blowjob kan føre til tinnitus? :-o 

Efter agten var der tid til lidt nussen og hyggesnak, det var bare skønt

Alt i alt en super fantastisk oplevelse, som klart kan anbefales.

Pigen: 10 / 10 - Sød, smuk og både sprød og blød på samme tid

Blow: 12 / 10 - Himmelsk

Sex: 10 / 10 - Masser af indlevelse og øjenkontakt, og det virker som om, hun virkelige nyder det hun laver

Stedet 9 / 10 - Milla har formået at skabe en hyggelig hule, bl.a. med levende lys. 

Gentagelse: JA - (Men så bliver jeg nød til at købe mere tid, jeg kan bare ikke få nok af den kvinde)

Kh. bigfoot

Super indlevelse og ærlig anmeldelse af en skøn kvinde, som er på min ønskeseddel :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre også mange andre lyster, der skal passes ud over sexualdriften. :-D

Som i øvrigt er den sværeste at styre ud over jernbane driften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...