Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må altså skrive om denne dejlige pige:

https://annoncelight.dk/showad/202311

Der har været skrevet om hende og hendes veninde Ann før, begge meget positivt, så jeg valgte at se det som en lykkepose, hvem jeg lige fik. Det blev Bee. 

Gosh, hvor var hun sød og dejlig. Her er nogle stikord: pirrende massage, dejlig fast krop, lækkert lingerie, meget smilende, ægte kys og ditto gode bryster, der nemt fik langt lys på, dejligt økoblow, superlækker og velsmagende glat mis. 

Efter første halvleg hyggesnakkede vi længe. Hun er rigtig god til engelsk. 

Svært at vurdere hendes alder, men et sted i anden halvdel af trediverne - en perfekt alder til min smag. Det giver bare bedre sex end hos de 22-årige. Er du til ægte GFE, så kan jeg ikke komme i tanker om en bedre anbefaling. Bestilte en time, men der blev ikke kigget på uret. Først da jeg gik igen og tjekkede tiden, var der gået 1 time og 20 min. Hun rejser hjem den 4. november. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse - skal heldigvis snart til Jylland og helt sikkert til Fredericia8-)

Anmeldelsen høre vel egentlig til under Thai siderne - hvem kan flytte?

Godaften

Thorvald

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, for 4 timer siden:

hvad måtte du slippe for sådan en omgang :)?

Hun sagde 1200 men bad ikke om pengene upfront. Jeg lagde lidt oveni som tak for usædvanlig god behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thorvald skrev, den 17/10/2016 at 21:02:

Anmeldelsen høre vel egentlig til under Thai siderne - hvem kan flytte?

Mods - brug rapporteringsfunktionen på den oprindelige post :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...