Dezmodevil 480 Skrevet 17. Oktober, 2016 Har på det seneste lagt mærke til at der på AL bliver lagt op til GB der varer en time og hvor der søges efter en 5-8 fyre i en time. Det skulle så koste 1000 Per styk - er det bare mig eller synes I også som mig at det virker som en lidt flad oplevelse og samtidig lidt dyr. Tænker lidt man kommer til at stå I kø for 5 minutter !!! Alternativt give 1000-1500 for 15 - 30 minutter for at få lov at hygge med en kvinde og hendes kæreste. Noget mere interessant, me'en alligevel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Oktober, 2016 Det er jo et koncept man kan lide eller ej, og det er ikke mig at deltage i bunkepul, en kvinde til 5 eller 7 mand, så hellere betale lidt mere for en mand til en kvinde......og jeg har så illusionen i en time at der kun er mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citronmelisse 23 Skrevet 25. Oktober, 2016 Netop - man skal jo tænde på konceptet - at være flere om en pige Ellers giver det jo ikke rigtig mening. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 25. Oktober, 2016 Det giver da heller ikke mening at give 1500 kr for 10 minutter :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 25. Oktober, 2016 Tja. nu tænder jeg ikke på Gangbang, men gætter på , at dem der dyrker det både er tændt når de aktive omkring, og ligeledes tændt når de ser andre mænd knepper pigen. Så alt i alt skal vel bare se prisen i relation den den tid man har betalt uagtet hvor meget man knepper og hvor meget man kigger på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 31. December, 2017 TheVoice skrev, den 26-10-2016 at 00:47: Tja. nu tænder jeg ikke på Gangbang, men gætter på , at dem der dyrker det både er tændt når de aktive omkring, og ligeledes tændt når de ser andre mænd knepper pigen. Så alt i alt skal vel bare se prisen i relation den den tid man har betalt uagtet hvor meget man knepper og hvor meget man kigger på Du har helt ret, det er hele stemningen og lydene - og til dels også duftene når der bliver gået til den, og pigen får pik i alle huller for nu at sige det lidt bramfrit. Selv tænder jeg meget på at se en pige bliver spermet i ansigtet af en viril pik, og bagefter se hende lege med spermen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 1. Januar, 2018 OPLEVES TIT I XXDARK 100 KR I ENTRE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg