Hop til indhold
Dezmodevil

GB - inflation

Recommended Posts

Har på det seneste lagt mærke til at der på AL bliver lagt op til GB der varer en time og hvor der søges efter en 5-8 fyre i en time. 

Det skulle så koste 1000 Per styk - er det bare mig eller synes I også som mig at det virker som en lidt flad oplevelse og samtidig lidt dyr. Tænker lidt man kommer til at stå I kø for 5 minutter !!!

Alternativt give 1000-1500 for 15 - 30 minutter for at få lov at hygge med en kvinde og hendes kæreste. Noget mere interessant, me'en alligevel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er jo et koncept man kan lide eller ej, og det er ikke mig at deltage i bunkepul, en kvinde til 5 eller 7 mand, så hellere betale lidt mere for en mand til en kvinde......og jeg har så illusionen i en time at der kun er mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja. nu tænder jeg ikke på Gangbang, men gætter på , at dem der dyrker det både er tændt når de aktive omkring, og  ligeledes tændt når de ser andre mænd knepper pigen.  Så alt i alt skal vel bare se prisen i relation den den tid man har betalt uagtet hvor meget man knepper og hvor meget man kigger på

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2016 at 00:47:

Tja. nu tænder jeg ikke på Gangbang, men gætter på , at dem der dyrker det både er tændt når de aktive omkring, og  ligeledes tændt når de ser andre mænd knepper pigen.  Så alt i alt skal vel bare se prisen i relation den den tid man har betalt uagtet hvor meget man knepper og hvor meget man kigger på

Du har helt ret, det er hele stemningen og lydene  - og til dels også duftene ;-) når der bliver gået til den, og pigen får pik i alle huller for nu at sige det lidt bramfrit.

Selv tænder jeg meget på at se en pige bliver spermet i ansigtet af en viril pik, og bagefter se hende lege med spermen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...