Ohlala 6 Skrevet 17. Oktober, 2016 Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ohlala 6 Skrevet 17. Oktober, 2016 Derudover skal der være altan el. Lign, så man kan ryge, samt helst også badekar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Oktober, 2016 Der er f.eks Wittrups Motel i Albertslund. Det er helt ugenert, men der er (vist) ikke badekar, og altanen består i, at man går ud på parkeringspladsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Oktober, 2016 I københavn D angleterre Marriot First hotel Petri Scandic Hilton personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv Brug gerne en suite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 26. Oktober, 2016 Jeg bruger Admiral Hotel, de har en udmærket restaurant, SALT, deres minisuiter er meget hyggelige og de kraftige tømmerkonstruktioner har været rekvisitter til nogle skønne bondageoptagelser/oplevelser med dejlige ophængte piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 158 Skrevet 27. Oktober, 2016 Comfort Vesterbro, heisen er rett innenfor døren og langt bort fra resepsjonen. Ganske så GP-vennlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 6. Januar, 2017 @ohlala fandt du et hotel som matcher dine ønsker? Jeg er nysgerrig, da jeg selv jagter samme ønsker til et hotel til en fræk og vild aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 6. Januar, 2017 Alkoholikeren skrev, den 17/10/2016 at 16:16: I københavn D angleterre Marriot First hotel Petri Scandic Hilton personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv Brug gerne en suite Rygning forbudt på dem alle og ingen altaner pånær D'angleterre & Petri (suiterne) Ohlala Altså..Hos Plaza v. banegården kan pigen selv komme op, det er det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om, der skal du også ha en suite for at få altan, men det er ikke så dyrt, suiterne er ikke så store, men hyggelige nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 7. Januar, 2017 Ohlala skrev, den 17/10/2016 at 13:32: Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. Ved kæden Zleep har adgang med pin kode, det er dog ret budget og uden altan og badekar og for det meste ubemandet reception. Ellers ligger der et mere i Kbh som ikke har reception og udelukkende adgang med pin kode (også meget budget) husker bare ikke navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Januar, 2017 (edited) Slettet, indholdet alligevel ikke aktuelt Redigeret 7. Januar, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg