Hop til indhold
Ohlala

Hotel i Kbh til sexaftaler?

Recommended Posts

Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er f.eks Wittrups Motel i Albertslund. Det er helt ugenert, men der er (vist) ikke badekar, og altanen består i, at man går ud på parkeringspladsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I københavn

 

D angleterre

Marriot

First hotel Petri

Scandic

Hilton

 

personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv

Brug gerne en suite 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Admiral Hotel, de har en udmærket restaurant, SALT,  deres minisuiter er meget hyggelige og de kraftige tømmerkonstruktioner har været rekvisitter til nogle skønne bondageoptagelser/oplevelser med dejlige ophængte piger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ohlala fandt du et hotel som matcher dine ønsker? Jeg er nysgerrig, da jeg selv jagter samme ønsker til et hotel til en fræk og vild aften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 17/10/2016 at 16:16:

I københavn

 

D angleterre

Marriot

First hotel Petri

Scandic

Hilton

 

personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv

Brug gerne en suite 

Rygning forbudt på dem alle og ingen altaner pånær D'angleterre & Petri (suiterne) 

Ohlala Altså..Hos Plaza v. banegården kan pigen selv komme op, det er det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om, der skal du også ha en suite for at få altan, men det er ikke så dyrt, suiterne er ikke så store, men hyggelige nok. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ohlala skrev, den 17/10/2016 at 13:32:

Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. 

Ved kæden Zleep har adgang med pin kode, det er dog ret budget og uden altan og badekar og for det meste ubemandet reception. Ellers ligger der et mere i Kbh som ikke har reception og udelukkende adgang med pin kode (også meget budget) husker bare ikke navnet :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slettet, indholdet alligevel ikke aktuelt

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...