Hop til indhold

Hotel i Kbh til sexaftaler?

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. 

Skrevet
  • Author

Derudover skal der være altan el. Lign, så man kan ryge, samt helst også badekar. 

Skrevet

Der er f.eks Wittrups Motel i Albertslund. Det er helt ugenert, men der er (vist) ikke badekar, og altanen består i, at man går ud på parkeringspladsen.

Skrevet

I københavn

D angleterre

Marriot

First hotel Petri

Scandic

Hilton

personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv

Brug gerne en suite 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg bruger Admiral Hotel, de har en udmærket restaurant, SALT,  deres minisuiter er meget hyggelige og de kraftige tømmerkonstruktioner har været rekvisitter til nogle skønne bondageoptagelser/oplevelser med dejlige ophængte piger :) 

Skrevet

Comfort Vesterbro, heisen er rett innenfor døren og langt bort fra resepsjonen. Ganske så GP-vennlig.

• 2 months later...
Skrevet

@ohlala fandt du et hotel som matcher dine ønsker? Jeg er nysgerrig, da jeg selv jagter samme ønsker til et hotel til en fræk og vild aften ;-)

Skrevet
Alkoholikeren skrev, den 17/10/2016 at 16:16:

I københavn

D angleterre

Marriot

First hotel Petri

Scandic

Hilton

personligt er gladest for Dangleterre ved Kgs nytorv

Brug gerne en suite 

Rygning forbudt på dem alle og ingen altaner pånær D'angleterre & Petri (suiterne) 

Ohlala Altså..Hos Plaza v. banegården kan pigen selv komme op, det er det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om, der skal du også ha en suite for at få altan, men det er ikke så dyrt, suiterne er ikke så store, men hyggelige nok. 

Skrevet
Ohlala skrev, den 17/10/2016 at 13:32:

Jeg vil høre, om I kan anbefale et hotel i Kbh, hvor man kan invitere gæster op til værelset uden at de skal bruge nøglekort, og uden at man skal ned og hente dem i loungen. Altså et sted, hvor man kan have flere sexaftaler på en dag, uden at hotelpersonalet bemærker det. 

Ved kæden Zleep har adgang med pin kode, det er dog ret budget og uden altan og badekar og for det meste ubemandet reception. Ellers ligger der et mere i Kbh som ikke har reception og udelukkende adgang med pin kode (også meget budget) husker bare ikke navnet :-(

Skrevet

Slettet, indholdet alligevel ikke aktuelt

Redigeret af Borende X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.