Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg overvejer at bruge nogle timer torsdag formiddag på en spa/wellness oplevelse. Pigen må gerne være med hele vejen - her tænker jeg til stede, nøgen og berøringsvenlig. 

Jeg har kig på http://www.zen-thaiwellness.com/ eller http://ratree.me/

Nogen gode råd? Eller bud på andre steder. 

Afslutningen er ikke det vigtige (har mod på at klare det andet sted hvis nødvendigt), men har svært ved at se, at der ikke skulle gemme sig en håndtrol i oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Oplevelsen er afhængig af den enkelte kvinde. Det er umuligt at sige noget generelt om klinikken. 

Jeg har besøgt zen-thaiwellness et par gange. Du vil få mere ud af at hælde olie ud over dig selv mens du onanerer end at besøge klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornylig en helt fin oplevelse hos Ratree :)
Havde bestilt en to-tre timers wellness seance,med Ratree, bestående af fællesbad, spa og massage.
Det indledende fællesbad udeblev og blev erstattet af Ratrees ganske udmærket massage samt B2B med en ridende afslutning.
Herefter en tur i spa'en, hvor der også blev serveret champagne (Asti) og lidt senere kom Emmy også med i spa'en - fantastisk oplevelse med to så søde piger der underholder i spa'en - der blev ikke sparet på nogle ydelser :) 
Indi massagerummet igen, hvor Ratree gennemførte en glimrende oral opvarmning, hvorefter Emmy kom ind og overtog og fortsatte det orale samt tog en fin ridetur.
Emmy fortsatte så med en fin massage, hvorefter hun fulgte mig ud i bruseren hvor jeg blev vasket godt og grundigt overalt :) 
Alt i alt en ganske god oplevelse - hvor deres ønske om at tømme mig totalt måske overskyggede selve wellness delen.
Min næste store tur bliver nok hos Dokkun, som jeg foretrækker fremfor Zen-thaiwellness :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Nielsen Tonajt skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde fornylig en helt fin oplevelse hos Ratree :)
Havde bestilt en to-tre timers wellness seance,med Ratree, bestående af fællesbad, spa og massage.
Det indledende fællesbad udeblev og blev erstattet af Ratrees ganske udmærket massage samt B2B med en ridende afslutning.
Herefter en tur i spa'en, hvor der også blev serveret champagne (Asti) og lidt senere kom Emmy også med i spa'en - fantastisk oplevelse med to så søde piger der underholder i spa'en - der blev ikke sparet på nogle ydelser :) 
Indi massagerummet igen, hvor Ratree gennemførte en glimrende oral opvarmning, hvorefter Emmy kom ind og overtog og fortsatte det orale samt tog en fin ridetur.
Emmy fortsatte så med en fin massage, hvorefter hun fulgte mig ud i bruseren hvor jeg blev vasket godt og grundigt overalt :) 
Alt i alt en ganske god oplevelse - hvor deres ønske om at tømme mig totalt måske overskyggede selve wellness delen.
Min næste store tur bliver nok hos Dokkun, som jeg foretrækker fremfor Zen-thaiwellness :) 

Hej.

God beretning  hvad måtte du "bøde" for turen??

Glæder mig til at følge med i din kommende anmeldelse fra Zenthai..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 17/10/2016 at 12:37:

Hej.

God beretning  hvad måtte du "bøde" for turen??

Glæder mig til at følge med i din kommende anmeldelse fra Zenthai..

@Ålborg

Det var en "special-price-just-for-you" - men stadig ikke billig. Men det var det værd ;) 

Venligst
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode bud. 

Det blev Ratree. På grund af lidt misforståelser (min skyld) blev det ikke Nina. 

Efter næsten 21/2 time med Ratree suppleret af en af de andre piger fra tid til anden er jeg fuldstændig solgt (og godt brugt). 

Det bliver nok Ratree selv, jeg spørger efter, når jeg besøger stedet fremover. Medmindre I mener, at jeg skal komme til at rode rundt i bookingen igen, så det bliver Nina :)

Jeg må hellere se at realisere nogle aktiver, så der kommer penge ind på kontoen igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...