Hop til indhold

Recommended Posts

Havde skrevet lidt rundt til nogen thaimassage steder for at høre om de havde åben og tid.... endte ud med at køre mod Glostrup til den der ligger på hovedvejen, men på vej der ud modtog jeg en SMS fra en som var det sted jeg helt ville hen, da de tilbød B2B med afslutning i 30 min for 400kr... så jeg valgte at svare og køre der til og ankom 25 min senere, jeg blev budt ind af en thai på ca 38-42 år som talte fint dansk, der sad bla. en thai mand og et par piger da jeg kom ind, og fik hurtig øjenkontakt med den ene som faktisk så ret godt ud og hun var nok ca27-29 år, jeg blev ledt ind i et rum bag ved hvor jeg blev spurgt til hvad jeg ville ha og om der var en bestemt pige, jeg valgte B2B til de 400kr og hende jeg havde fået øjenkontakt med... hun kom inde i rummet og vi gled begge ud af tøjet.... jeg lagde mig på maven og hun begyndte med massagen som var meget middelmådigt... men okay, da jeg kom på ryggen fik jeg også en god tur der, hvor hun så begyndte at lege med min pik, og jeg kunne røre hendes numse og fisse, jeg fik smidt det ene ben over hovedet så jeg kunne slikke hende, hun virkede til st kunne lide det og var pænt våd, jeg kom til sidst ud over hendes små bryster.... det hele som skulle ta 30 min blev kun til 25 min men var helt okay også prisen taget i betrækning.... minuset var at der ikke var nogen døre mellem rummene kun gardiner.

link: https://www.massageguide.dk/P/hej-hot-sexy-thai-pige-god-humoe-noegen-massage-relax-body-to-body-1-2-400-kr-29774.html

kan godt anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...