Hop til indhold
BdsmPar

Debut pige Blowbang og bdsm/straf FREDAG 21 okt efter kl. 16

Recommended Posts

Fredag d. 21 laver jeg et rent bdsm blowbang. Pigen vil straffes og sutte pik og overspermes.

Hun er 21, 170cm og 58kg. Meget submissiv og meget genert, men med tankerne fuld af fantasier hun vil have udlevet. Dette er en af dem :) Hun er blindfoldet.

Scenarie: Opvarming med pilleri og let straf såsom smæk i røven, blide lussinger. Alle kan deltage - det er ikke en fremvisning/show fra min side :) Efter opvarmning skal nu på knæ og sutte Jer stive. Der må røres og pilles af de andre imens hun sutter en eller flere. Der næst skal hun have en lidt hårdere straf med pisk mv. Igen kan alle få deres chance for at slå mv. Og sådan fortsætter vi indtil hun er godt straffet eller overspermet eller vi er løbet tør for tid ;)

Der afsættes 1,5 time til det og prisen er bare 1.000kr

Jeg forventer hun har røde striber, mærker mv. når vi er færdige, så er du den sarte type og ikke bryder dig om piger bliver slået, så er dette ikke noget for dig ;)

Tilmelding på [email protected]

IMG_9748-Edit-1.jpg

IMG_9751-1.jpg

IMG_9759-1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

har du et eller andet Narnia skab du bare hiver pæne piger ud af? :D

Og god fornøjelse! :)

 

Hahaha I wish ;) Men tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 14 timer siden:

Hvilket tidspunkt på dagen er det?

Det bliver 16.30 - 18.30 og latinlookpigen kommer med. Hun er til alm gangbang, dvs. sex med hende også. Ny pris er 2.000kr for 2 timer med disse to piger. Den ene kun blow og bdsm, den anden fuldt gangbang.

 

Prøver at uploade flere billeder men funktionen driller desværre.

Tilmelding stadig på [email protected] og tilmelding lukker torsdag kl 23.59 - folk jeg har mødt før kan muligvis godt komme med på kort varsel :)

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan med glæde bekræfte at arrangementet i morgen bliver til noget. Vi glæder os :)

Et par få tilmeldinger kan stadig lade sig gøre.

_DSC3739-Edit-1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, for 3 timer siden:

_DSC3739-Edit-1.jpg

Elsker din sans for detaljerne KG:

'Navnet' på lagenet, måden det røde blindfold er ført ned over ryggen og langs sidebenene og - ikke mindst - de tydelige 'kusselapper' mellem benene :-)

Lækkert billede, lækker latina-looking tøs :-) 

Bare man havde mulighed for at lege med :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...