Hop til indhold
BdsmPar

Latinlook pige nyt forsøg, ONSDAG 19 okt. mellem 12 og 18

Recommended Posts

Jeg forsøger mig endnu endnu engang med en spritny pige i gamet. Aldrig lavet GB før.

Data: 23 år, dansk med sydeuropæiske gener. Lækre små a-skåls bryster. Lækker fyldig røv.

Tidspunkt: Onsdag 19 okt. mellem 12 og 18

2 timer afsættes til det.

Max 4 deltagere.

1 time 1.000kr, 2 timer 1.500kr.

Billede vedhæftes. Navnet på hendes bryster er mit "sexnavn" eller forkortelse KG. Nu ved I hvorfor jeg kalder mig KG ;)

Tilmelding på [email protected] som sædvanlig :)

 

Og ja, som nogle af jer lagde mærke til i første tråd med dette arrangement - skal kan hun VIRKELIG blive våd... under vores leg fra dette billede dryppede hun helt sindsygt konstant... Hun er en oplevelse værd ;)

 

_DSC3731-Edit-Edit-1.jpg

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 4 timer siden:

Hej er frisk har skrevet PM 

Jeg gør mig ikke rigtig i så upersonlige tilmeldinger og slet ikke så kort før start. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Mystisk svar, skriver i det jeg ser onsdag, dagen før - men så er det pludselig tirsdag. Men ok så er der måske en forklaring på at du må aflyse så ofte.

Hvis dette er tonen, så tror jeg ikke det er så spændende for folk at melde til.

 

Har skrevet en privat mail til jer, både på EG og på mail......   jeg forstår ikke dine udtalelser !

 

 

Redigeret af dykker

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 8 minutter siden:

Mystisk svar, skriver i det jeg ser onsdag, dagen før - men så er det pludselig tirsdag. Men ok så er der måske en forklaring på at du må aflyse så ofte.

Hvis dette er tonen, så tror jeg ikke det er så spændende for folk at melde til.

 

Har skrevet en privat mail til jer, både på EG og på mail......   jeg forstår ikke dine udtalelser !

 

 

Det må du gerne synes. Jeg har min måde at screene folk på (specielt deres måde at henvende sig til mig på), og taber jeg nogle i svinget, så er det stadig for the greater good. Jeg rettede det GB du henviser til samme dag som jeg oprettede det. Man kan ikke rette i selve opslaget efter en times tid eller lign, derfor gjorde jeg det lige under opslaget i en kommentar, og skriver med store bogstaver så folk forhåbentlig forstår rettelsen. Det gjorde du ikke da du skrev for 4 timer siden, og det er selvfølgelig beklageligt.

Jeg vil dog lige kommentere på, at du skriver "men så er det pludselig tirsdag". I din mail til mig, samt i din besked til mig herinde på EG, nævner du selv arrangementet i dag, og viser du har forstået at det er i dag, så jeg forstår ikke at du skriver "Mystisk svar, skriver i det jeg ser onsdag, dagen før" når du åbenbart havde fanget at det var i dag ;) Så vi er to om ikke at forstå hinanden udtalelser :)

Men lad det ligge. Vi står på hver vores side af hegnet og det er ok at være uenige - ingen skade i det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Fair nok at du har din måde, men husk at den første besked er ikke den du refererer til, der skrev jeg flg.

Er lidt i tvivl, er det idag eller i morgen.

Er frisk men afventer lige et svar med dag og pris, hilsen Kim

Se blot din mail her på EG

 

Men skal nok fremover huske at jeg åbenbart ikke er velkommen til dine arrangementer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...