lfl 251 Skrevet 16. Oktober, 2016 Jeg har et par oplevelser jeg ikke har det godt med. En gang sagde en GP at hun ville vise mig et gammelt luder-trick. Jeg spurgte så forsigtigt om hun havde noget imod at jeg kaldte hende sådan, hvortil hun svarede: " jeg elsker at være luder". Jeg er sikker på, at hun kun sagde fordi hun troede jeg gerne ville høre det. Ved et besøg hos en anden GP spurgte jeg om en ydelse og hun svarede at det var hun ikke meget for, men så gjorde hun det alligevel. Sådanne ting har jeg det ikke godt med, det respekterer jeg GP'rene og deres arbejde alt for meget til. Jeg håber da at det er undtagelser. En GP har også lov til at sige fra og vi "gæster" skal sgu respektere når de gør det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 Hej Ifl Jeg siger ALTID fra med mindre jeg har lyst til at krydse en af mine egne grænser. Kunne aldrig finde på at gøre noget jeg ikke tænder på for penge Kram StudineMILF 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg