Hop til indhold
Bonderoeven

Beatrice - Ny pige i Brønderslev

Recommended Posts

Kender i det når man lige har skrevet en lang anmeldelse, og Eroguide så informerer en om, at man er blevet logget af, uden grund, og alt det man lige har skrevet, bare er væk??  
Nå pyt, på den igen... :)

Jeg er ikke en fyr der besøger glædespiger ret ofte... Max 2-3 gange om året...  Men jeg sidder ofte og kigger på annoncer, og følger med i "hvad der sker".
Her i det nordjyske er der dog ikke den store udskiftning i pigerne.
Nå men for en uges tid siden, dukkede der en ny annonce op, der vakte min interesse.  Det var denne her

http://side6.dk/resultatside/?q=beatrice

Jeg syntes pigen så rigtig sød og kær ud. Hvilket jeg er mere til, end de der topprofessionelle fotos, af kvinder der ligner supermodeller (Det
er jo også ofte dem der er fake :) ). Så efter at have kigget på annoncen i en uges tid, besluttede jeg mig her til aften for at besøge Beatrice.
Jeg skrev en besked til hende, og spurgte om hun havde tid på et givent tidspunkt. Og få minutter efter kom der en SMS tilbage om, at det
havde hun...

Jeg var på stedet 7-8 minutter før det aftalte tidspunkt. Så jeg blev stående ude på gaden, lidt diskret rundt om hjørnet, og skrev og spurgte
om hun havde tid, for jeg var der nu. Det havde hun, jeg kunne bare komme op.
Jeg gik ind i opgangen, og op af trappen og bankede på døren. Og der gik ikke mange sekunder før der blev åbnet... Og WAUW for en
overraskelse... Pigen var 100% den samme pige som på billederne... Men hun ser bare SÅ meget bedre ud i virkeligheden...
Jeg blev lukket ind, og jeg blev vist ind i "hobbyrummet"...  Hun spurgte hvad jeg ville have, og jeg spurgte om det var muligt at få 20 minutter
for 500 (som er det de skilter med i annoncen), og så tilkøbe superfransk for 200 kroner mere...

Jeg har tidligere været på samme sted, og besøgt Miki og Nicolle (altså hver for sig, ikke sammen. ;) )...  (Miki er der stadig, men jeg tror nok
at Nicolle er rejst.  Det er ihvertfald ved at være lidt tid siden jeg har set hende annonce.) - Og hos både Miki og Nicolle var det muligt at tilkøbe
superfransk.

Hun sagde, at det ikke var muligt, kun hvis jeg købte en time, var der mulighed for at købe ekstra ting...  Lidt underligt tænkte jeg..., men pyt.
Jeg valgte bare de 20 minutter, og så måtte fransk jo være med regnfrakke på. :)

Hun fik pengene, og jeg fik besked på at tage tøjet af, mens hun forsvandt med pengene...   Tøjet røg af, undtagen mine boxershorts. Jeg
syntes der er noget frækt i det, når en kvinde trækker boxershortsene af mig. :)   
Efter et kort øjeblik kom Beatrice tilbage i rummet, og hun gav sig til at fumle lidt med at få hendes mobil til at spille musik ud igennem en
BlueTooth højttaler. Det lykkedes hende ikke og efter 2 minutter gav hun op, og skruede bare op for lyden på mobilen...  Pyt, jeg var ikke
kommet for at høre musik jo. :)

Så kom hun hen ved siden af sengen, og her røg kjolen af... Og igen kan jeg kun sige WAUW...  De mest fantastiske bryster jeg længe har
set, kom til syne...  De var måske en C-skål, men på hendes slanke krop så de store ud - og de sad bare perfekt...   Og de var også rigtig
faste.  Men efter min bedste vurdering var de naturlige... jeg bemærkede ihvertfald ikke skyggen af et ar, nogen steder...  

Hun lagde sig ned ovenpå mig, og gav sig til at køre brysterne rundt over min krop. Fra min mave, op over min brystkasse, og helt op til mit
ansigt... Og jeg kunne bare ikke lade være med at kæle for dem, og suge brystvorterne ind i munden... De bryster er simpelthen fantastiske...
:)

Hun bevægede sig længere nedad, og så røg mine boxershorts af. Og igen blev brysterne kørt rundt omkring, denne gang på maven, og op
og ned af pik og nosser. Og der blev også kælet lidt med hånden, så der gik ikke mange sekunder før der var kommet liv i banditten. :)

Så vendte hun sig om, så hun nærmest lå i en 69'er... Dog på knæ på det ene ben, og med foden på madrassen på det andet ben. Så hun sad
lidt skævt, og lidt oprejst (hvis i forstår hvad jeg mener) - Altså så jeg ikke havde røven lige i næsen, men hun var lidt væk, så jeg rigtig kunne
nyde synet....  Og chancen blev da også benyttet til at tage på hendes røv, som i øvrigt også er helt i særklasse... :)
Mens hun sad sådan fik hun puttet et kondom på mig, og så tog hun den i munden... Efter et minut bad jeg hende dreje rundt, og sidde nede
mellem mine ben, da jeg nyder at se en kvinde der sutter min pik... Det gjorde hun, og så suttede hun ellers pik, mens hun kiggede mig dybt i
øjnene... Vildt frækt... :)

Da hun havde suttet lidt, lagde hun sig klar i missionær-stillingen. Og i stedet for at tage en kæmpe klat glidecreme, kom hun lidt spyt på
fingrene, og gned lidt rundt på fissen, og så førte hun mig ellers indenfor...
Jeg sad op på knæene, mens jeg nød synet af hendes fantastiske bryster, der gyngede i takt med at jeg knaldede hende... Og nu mærkede det
som om hun var blevet våd på naturlig vis...   Efter lidt tid i den stilling, gjorde jeg tegn til at skifte. Hun spurgte hvad jeg gerne ville, og jeg
foreslog at hun tog en ridetur...  Jeg lagde mig ned, og hun hoppede gladeligt ovenpå...  Her var det dog som om potensen svigtede lidt, og jeg
smuttede ud af hende et par gange...  Så i stedet skiftede vi til doggystyle, og her var der bestemt ingen problemer med at holde liv i banditten,
og efter måske 5 minutter måtte jeg fyre kanonen af...
Da jeg var kommet, var hun lidt hurtigt til at flytte sig frem så pikken gled ud...  Jeg kunne godt lige have brugt et par sekunder mere inde i
varmen.. Men fuld forståelse for at hun ikke tager nogen chancer...   

Hun fik pillet kondomet af mig, og tørret pikken af. Og så lagde hun sig ellers bare tilbage på sengen, og lagde sig til at snakke...  Hun startede
med at sige, at jeg altså havde en stor pik...  (Det er jo ikke en ros man bliver træt af at høre... ;) ) Og så smalltalkede hun ellers bare løs...
Om hvor hun kom fra (Bulgarien var det vist). Om jeg havde været der før? Om jeg boede i byen? Og hun fortalte at hun syntes byen var sådan
et rent sted, og folk var så venlige og hjælpsomme, og altid smilende... Hun sagde også hun syntes jeg havde et sødt smil :)  (Igen - Den slags
ros bliver man ikke træt af at høre. ;) )
Vi sludrede i et par minutter (Imens jeg bare sad og nød synet af de der fantastiske bryster), og så rejste jeg mig for at begynde at tage tøj på...
Hun satte sig på sengen, stadig nøgen, og spurgte så, om jeg ville have et bad...  Jeg plejer altid bare at bade når jeg kommer hjem, så jeg
takkede nej, men jokede med, at hvis hun kom med i bad, ville jeg da gerne. :)   Den prellede lidt af på hende, men i stedet foreslog hun, at hun
kunne besøge mig og lave mad en dag, i samme tøj som nu (altså nøgen. ;) )  Det blev vi så enige om var en god ide, så det måtte vi finde ud af..
(Det regner jeg naturligvis ikke med kommer til at ske, men det var da en hyggelig/sjov sludder...  Frem for dem der ikke kan få en ud af døren
hurtigt nok...)

Jeg fik tøjet på, og hun fulgte mig (stadig splitter nøgen) ud til døren og sagde farvel...  Og jeg udnyttede lige chancen til at give hendes bryster et
farvel klem. (Fik jeg nævnt at de er fantastiske? :) )

Jeg blev lukket ud, og kørte derfra i godt humør. Kun 500 kroner fattigere, men en god oplevelse rigere... :)


Kan Beatrice anbefales?  JA!!!!    Hendes søde personlighed, hendes smukke ansigt, hendes krop med de fantastiske bryster, og dejlige røv,  - Jeg
kan kun sige det hele scorer topkarakter i min bog...  

De eneste negative ting jeg kan sige er, at stedet ikke er så diskret, da det er en opgang hvor jeg tror der er 2-3 andre lejligheder i, og indgangen er
ud til en åben gade, midt i byen. Derudover havde hun vist ikke lige fået benyttet skraberen den dag, så der var en lille smule "skægstubbe" på fissen
og under armene - Men på ingen måde så meget at det var et turn-off for mig.

Samlet karakter 9.5 ud af 10 - Vi er meget tæt på max-score i min bog... Og jeg tænker ikke jeg har besøgt Beatrice for sidste gang... Måske Miki skal
være med næste gang. ;)

Redigeret af Bonderoeven
Bare at slette et par linieskift, for at gøre teksten lidt mere læsevenlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse! En fornøjelse at læse! Hun lyder godt nok som en sød pige, som man får lyst til at besøge. Fedt, at du tog dig tid til at skrive så udførlig en anmeldelse - og så endda to gange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Hvilken by er hun i? :-)

Ahh i Brønderslev...jeg kunne jo bare læse overskriften :P

 

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jal123

Jeg besøgte Beatrice i går søndag og jeg må indrømme at jeg ikke kan genkende din anmeldelse "Bonderoeven". 

Du skriver hendes krop er slank og hendes bryster faste - jeg synes hun er lidt den den kraftige side og brysterne absolut ikke faste, Pigene er sød og smilene, men der stopper det også. Det er godt nok hende på billederne, men omvendt dig synes jeg hun er klart pænere på billederne. Sexen er mekanisk og kedelig.

Så jeg kommer ikke igen,

Del dette indlæg


Link til indlæg
jal123 skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Beatrice i går søndag og jeg må indrømme at jeg ikke kan genkende din anmeldelse "Bonderoeven". 

Du skriver hendes krop er slank og hendes bryster faste - jeg synes hun er lidt den den kraftige side og brysterne absolut ikke faste, Pigene er sød og smilene, men der stopper det også. Det er godt nok hende på billederne, men omvendt dig synes jeg hun er klart pænere på billederne. Sexen er mekanisk og kedelig.

Så jeg kommer ikke igen,

Ja jeg kan så bestemt ikke genkende DIN anmeldelse...   Er du sikker på det er samme kvinde du har besøgt?
Kig lige på billederne...  Hvis du mener hun er kraftig, har vi ihvertfald helt forskellige meninger om hvad 'kraftig' betyder.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jal123 skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte Beatrice i går søndag og jeg må indrømme at jeg ikke kan genkende din anmeldelse "Bonderoeven". 

Du skriver hendes krop er slank og hendes bryster faste - jeg synes hun er lidt den den kraftige side og brysterne absolut ikke faste, Pigene er sød og smilene, men der stopper det også. Det er godt nok hende på billederne, men omvendt dig synes jeg hun er klart pænere på billederne. Sexen er mekanisk og kedelig.

Så jeg kommer ikke igen,

Efter jeg havde læst den knald gode oplevelse af den nye pige, kom på listen.

Nu har jeg været der nogle gange og kender lidt konceptet.

Kiggede så på pigens data og billeder og må give dig ret, hun er ikke det jeg vil betegne som slank.

Så hun røg faktisk af listen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt så kræsenen i alle er

kig på jer selv nogle gange

kig ind ad

jeg køber da også købe sex , men er ikke så kræsen , og har en fast jeg får lov til at bolle uden kondom   skønt  uhmm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke kalde mig selv kræsen men jeg har selvfølgelig mine præferencer, da jeg betaler.

Det er så ikke ensbetydende med, at jeg ikke har betalt for en gp med samme figur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jal123

Enig med Skovfogeden, vi betaler så har vi vel lov til at være kræsne. Til Bonderoeven, De billeder der er, har hun jo lavet så man ikke kan se bryster og mave direkte - og nu har jeg været der og hun er IKKE slank.

Nu skal man jo passe på med at påstå noget man ikke ved noget om - men jeg får fornemmelsen af at din anmeldelse er reklamebaseret - du har trods alt oprettet din profil samme dag som du lavede anmeldelsen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jal123 skrev, for 8 minutter siden:

Enig med Skovfogeden, vi betaler så har vi vel lov til at være kræsne. Til Bonderoeven, De billeder der er, har hun jo lavet så man ikke kan se bryster og mave direkte - og nu har jeg været der og hun er IKKE slank.

Nu skal man jo passe på med at påstå noget man ikke ved noget om - men jeg får fornemmelsen af at din anmeldelse er reklamebaseret - du har trods alt oprettet din profil samme dag som du lavede anmeldelsen.....

Sjovt som du alligevel påstår noget, du ikke ved noget om.

Jeg kan virkelig ikke forstå i påstår hun ikke er slank. Det er hun i min verden. Hvis i med slank mener mager, så man kan se ribbenene stikke frem, så nej. Så er hun ikke slank. Hun er ikke buttet, med en kæmpe mave. Så i min verden er hun slank.

Min konto er oprettet samme dag, da jeg ikke kunne få adgang til min tidligere konto. Men jeg har skrevet andre anmeldelser under navnet 'Squeszh' herinde...

Jeg havde en god oplevelse med Beatrice, og jeg syntes hun ser fantastisk ud. Men andre kan have anderledes smag mht. udseende. Og andre kan have mindre god kemi med hende, så oplevelsen ikke er lige så god for dem.

Eller hun kan have haft en dårlig dag... 

Jeg har beskrevet MIN oplevelse så ærligt som jeg kunne. Andre kan have en anden oplevelse. 

Men at anklage mig for at lyve eller reklamere, fordi deres oplevelse ikke var lige så god, syntes jeg ærlig talt er noget svineri, og direkte tåbeligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jal123

Det er fint hvis det er en rigtig anmeldelse du skriver, men som dig har jeg jo ret til at skrive min mening og hvad jeg tror, uden det er noget svineri og direkte tåbeligt!!!! Og jeg påstår ikke noget jeg skriver at jeg har FORNEMMELSEN af at det er reklame - prøv at læse hvad jeg skriver!!!

Jeg må jo godt kommenterer på dine udtalelser når jeg mener de er helt forkerte - dette forum er vel til for at andre enten kan få lyst eller ikke lyst til at besøge en pige? Og at skrive at hendes bryster er rigtig faste og sidder perfekt mener jeg er helt forkert, ihvertfald sammenlignet med andre faste bryster jeg har set. Jeg mener de er ok men ret bløde og absolut ikke faste. Når hun ridder en hænger de meget - - og med det mave hun har er hun altså ikke slank i mine øjne. 
Men det er jo objektivt og min holdning er vel så rigtig som din eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jal123

Ja sikkert for det er jo ikke dig bare er af en anden holdning omkring hvad der er slank og fast????

Del dette indlæg


Link til indlæg
jal123 skrev, for 22 timer siden:

Jeg besøgte Beatrice i går søndag og jeg må indrømme at jeg ikke kan genkende din anmeldelse "Bonderoeven". 

Du skriver hendes krop er slank og hendes bryster faste - jeg synes hun er lidt den den kraftige side og brysterne absolut ikke faste, Pigene er sød og smilene, men der stopper det også. Det er godt nok hende på billederne, men omvendt dig synes jeg hun er klart pænere på billederne. Sexen er mekanisk og kedelig.

Så jeg kommer ikke igen,

Tilslutter mig Jal123 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu være med at skændes.

Vi har ikke samme præferencer.

Jeg sammenligner hende med de andre piger/veninder, der er samme sted.

De piger vil jeg kalde slanke og derfor vil jeg mene hun ikke er slank.

At Squeszh har haft en god oplevelse med hende er da kanon dejligt at høre om.

Jeg havde da også lyst til at besøge hende efter den anmeldelse, men ville lige se hvor stor hun er.

Højde og vægt.

Sådan er det med de forskellige brugere herinde.

Vi er allesammen forskellige og hurra for det, for det giver nogle saftige tanker engang imellem med de forskellige oplevelser.

Fortsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop besøgt Beatrice igen.  Efter mit første besøg, og alle de sure ord om min originale anmeldelse, måtte jeg jo lige vurdere hende igen. :)

Denne gang bemærkede jeg godt da hun bukkede sig, at der var en lille delle på maven. Så måske slank skal korrigeres til normalvægtig.  Men jeg syntes bestemt ikke hun er "kraftig" på nogen måde, som en påstod.
Og jeg mener bestemt hun er en flot pige. Med en god fast (Men dog lidt kurvet) røv, og flotte faste bryster. Og et rigtig sødt smil... :)
Dette er naturligvis bare min mening... Hvis andre mener hun er "kraftig", må det jo være deres mening... Jeg tillader mig at være uenig...

Denne gang var der ikke samme "ping-pong" som mit første besøg. Hun var stadig sød og rar. Men der var ikke den samme charmerende pige, der grinede og snakkede, som første gang...  Dog sagde hun igen, at jeg har et sødt smil. ;)  Denne gang pakkede hun sig også ind i et håndklæde, efter akten var overstået. I stedet for at følge mig nøgen ud til døren...
Så oplevelserne kan naturligvis variere. Og har andre ikke haft samme gode oplevelse, som jeg havde første gang, er det da øv.  Men min oplevelse var 100% ærligt skrevet, på det tidspunkt... :)   Min oplevelse i aften vil jeg måske give 7 ud af 10.   Til prisen mener jeg bestemt stadig godt jeg tør anbefale hende. Men jeg kan naturligvis ikke garantere at folk har en oplevelse så god som mit første besøg hos hende var....
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...