Hop til indhold
DenRødeBaron

Bedste kondom til blowjob

Recommended Posts

Spørgsmålet går først og fremmest til pigerne, men mændene må også gerne komme med deres erfaringer: Hvilket kondom er det bedste til blowjob? Jeg tænker både på typer (glatte eller ej, reservoir, creme, etc.) samt mærker. Jeg går ud fra, at nogle kan være mere behagelige at sutte på end andre, og der kan måske også være andre ting. Så I må gerne begrunde.

Det er muligt, at emnet har været oppe før. I så fald må I gerne bare komme med et link til de pågældende tråde. Jeg har forsøgt at søge i forummet, men det er ikke det nemmeste ord at søge på, da der primært dukker tråde op med diskussioner omkring kondom eller ej ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg fortrækker glatte kondomer i alle sammenhæng, rillede er aldrig godt.

smagsløse og tynde, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Normalt fortrækker jeg latex-free kondomer, dog ikke dem fra durex, de er lidt underlige..

men for mig er det vigtigste: glatte og uden smag (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 time siden:

, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode.

Når der skal benyttes kondom, er det også min farvorit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 8 timer siden:

smagsløse og tynde, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Normalt fortrækker jeg latex-free kondomer, dog ikke dem fra durex, de er lidt underlige..

men for mig er det vigtigste: glatte og uden smag (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! :) 

Du har en god smag ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 9 timer siden:

(dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! :) 

:-D

Du er en frækkert Claire. Det frister selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skalde

Kan godt lide SKYN Elite som er latex frie. Er begyndt at bruge dem efter at jeg blev overfølsom over for latex. De er ultra tynde og føles næsten nøgent.

De er så bare ret dyre - ca. 19kr pr stk. Men alternativet er jo at blive ved med at bruge latex kondomer, indtil pikken falder af :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Jeg bruger London da kvaliteten er god og det er et dejligt glat kondom. Fåes i flere str og tykkelser.

som @Claire skriver skal det være uden smag eller kun smag af en selv.

condomer som lugter af gummi eller sært er kun til at smide ud.

Det kondom kender jeg godt og det er nemlig top dollar :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Claire skrev, den 15/10/2016 at 15:19:

Helt enig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til dem der skriver at uden er bedre, ja det synes jeg også. Men præmissen for spørgsmålet var at det skulle være med ...

Jeg har lagt mærke til, at i den almindelige handel er det svært at finde kondomer uden glidecreme. Når I skriver uden smag, er det så lig med uden glidecreme? Hvis dutten er i vejen, vil det så ikke være en fordel at bruge et uden reservoir?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...