DenRødeBaron 442 Skrevet 15. Oktober, 2016 Spørgsmålet går først og fremmest til pigerne, men mændene må også gerne komme med deres erfaringer: Hvilket kondom er det bedste til blowjob? Jeg tænker både på typer (glatte eller ej, reservoir, creme, etc.) samt mærker. Jeg går ud fra, at nogle kan være mere behagelige at sutte på end andre, og der kan måske også være andre ting. Så I må gerne begrunde. Det er muligt, at emnet har været oppe før. I så fald må I gerne bare komme med et link til de pågældende tråde. Jeg har forsøgt at søge i forummet, men det er ikke det nemmeste ord at søge på, da der primært dukker tråde op med diskussioner omkring kondom eller ej ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 15. Oktober, 2016 Intet kondom er optimalt. Min gagrefleks er normalvis lidt sløv i det, mén dutten på kondomet får den til at gå helt bananas når den gang på gang rammer min drøbel, det er ikke altid en fornøjelse. Så, jeg følger lige med. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 15. Oktober, 2016 Det bedste kondom til blowjobs er: INTET KONDOM. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Oktober, 2016 Altså jeg fortrækker glatte kondomer i alle sammenhæng, rillede er aldrig godt. smagsløse og tynde, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Normalt fortrækker jeg latex-free kondomer, dog ikke dem fra durex, de er lidt underlige.. men for mig er det vigtigste: glatte og uden smag (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 15. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 time siden: , f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Når der skal benyttes kondom, er det også min farvorit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 15. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 8 timer siden: Altså jeg fortrækker glatte kondomer i alle sammenhæng, rillede er aldrig godt. smagsløse og tynde, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Normalt fortrækker jeg latex-free kondomer, dog ikke dem fra durex, de er lidt underlige.. men for mig er det vigtigste: glatte og uden smag (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! Du har en god smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Oktober, 2016 Highlow skrev, for 1 time siden: Du har en god smag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 15. Oktober, 2016 Claire skrev, for 9 timer siden: (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! Du er en frækkert Claire. Det frister selvfølgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 16. Oktober, 2016 ET BJ med kondom forkorter ens liv med ca 20 min ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 16. Oktober, 2016 Jeg bruger London da kvaliteten er god og det er et dejligt glat kondom. Fåes i flere str og tykkelser. som @Claire skriver skal det være uden smag eller kun smag af en selv. condomer som lugter af gummi eller sært er kun til at smide ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 16. Oktober, 2016 Kan godt lide SKYN Elite som er latex frie. Er begyndt at bruge dem efter at jeg blev overfølsom over for latex. De er ultra tynde og føles næsten nøgent. De er så bare ret dyre - ca. 19kr pr stk. Men alternativet er jo at blive ved med at bruge latex kondomer, indtil pikken falder af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 TrineMuz skrev, for 1 time siden: Jeg bruger London da kvaliteten er god og det er et dejligt glat kondom. Fåes i flere str og tykkelser. som @Claire skriver skal det være uden smag eller kun smag af en selv. condomer som lugter af gummi eller sært er kun til at smide ud. Det kondom kender jeg godt og det er nemlig top dollar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 jp skrev, for 12 timer siden: ET BJ med kondom forkorter ens liv med ca 20 min ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukke Milla Skrevet 17. Oktober, 2016 Claire skrev, den 15/10/2016 at 15:19: Altså jeg fortrækker glatte kondomer i alle sammenhæng, rillede er aldrig godt. smagsløse og tynde, f.eks durex "thin" syntes jeg er gode. Normalt fortrækker jeg latex-free kondomer, dog ikke dem fra durex, de er lidt underlige.. men for mig er det vigtigste: glatte og uden smag (dog gerne med smagen af mig selv efter lidt knep)! Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 20. Oktober, 2016 Til dem der skriver at uden er bedre, ja det synes jeg også. Men præmissen for spørgsmålet var at det skulle være med ... Jeg har lagt mærke til, at i den almindelige handel er det svært at finde kondomer uden glidecreme. Når I skriver uden smag, er det så lig med uden glidecreme? Hvis dutten er i vejen, vil det så ikke være en fordel at bruge et uden reservoir? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg