Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sparkster

Nemt, slå automatisk fornyelse fra under konto og så sker det helt af sig selv, eller slet din profil :) held og lykke med jagten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg slå altid "Automatisk" fornyelse fra, så afgør jeg - når jeg får en mail om at mit medlemskab er ved at udløbe, om jeg har tid/lyst lige nu til SD, ellers indbetaler jeg bare når jeg har lyst igen, din konto bliver ikke slettet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Har du noget at skjule så lad være? Jeg havde profil billede på indtil jeg fandt en praktikant fra min virksomhed derinde ;) nu har jeg kun private billeder :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun privat billede derinde.

Jeg har set nogle stykker derinde, som jeg kender andre steder fra.

To af dem ville jeg mægtig gerne betale for sex, og en anden har jeg sexet med, men generelt holder jeg mig fra at røbe, når jeg genkender nogen derinde.

Jeg foretrækker dog selv, at jeg ikke bliver genkende, hvis jeg ikke selv giver mig til kende.

Victoria ved, at jeg er herinde, og det gør en enkelt glædespige fra Viborg også, ellers fortæller jeg det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere hundrede i "målgruppen" i mit geografiske område har mødt mig professionelt - alene af den grund har jeg kun haft private billeder derinde. Har fx oplevet at skrive med en jeg havde mødt (fordi jeg møder så mange, så lagde jeg ikke selv mærke til det, før hun gjorde opmærksom på det). Derudover kan "enhver" gratis oprette en SB-profil og snage (det gjorde jeg selv engang som et forsøg, for at teste, hvor mange henvendelser man egentlig får "i timen") - så det er endnu en grund til at være diskret (flere af mændene, der skrev til min profil kunne jeg i øvrigt let identificere - hvilket jeg venligt gjorde dem opmærksom på).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...