Hop til indhold
Gæst

onanileg annoncelight

Recommended Posts

Gæst
jp skrev, for 3 minutter siden:

De bliver da spænnende at læse en beretning om ?

Ja, og nu må jeg hellere få taget mig sammen til at skrive en ordentlig anmeldelse når det er sket. Håber stadig på lidt respons fra en eller anden herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
norbert skrev, for 56 minutter siden:

Hej Savage

Hvad er prisen for en sådan oplevelse ?? eller er det "gratis" til fælles glæde og fornøjelse :-)

mvh og god weekend

 

 

Det er desværre ikke gratis, men har ikke fået prisen endnu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, 1 time siden:

Jeg har en aftale med onanileg i næste uge, er der mon en som har været der og kan fortælle mig lidt om hende? :)

 

http://annoncelight.dk/showad/215678

Hun har haft annoncer på annoncelight tidligere under andet navn (endnu mere prætentiøst end det nuværende) og på sugardaters. På sidstnævnte skrev jeg lidt med hende (for et par år siden), men det blev aldrig til en aftale, fordi hun insisterede på, at det skulle foregå på hotel. Dengang var konceptet lidt mere "omfattende," men om hun nogensinde realiserede det, ved jeg af gode grunde ikke, da jeg ikke har set omtale af hende og jeg selv aldrig nåede i mål. Det interessante er, at det helt klart virker som nogle fantasier hun eksperimenterer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Hun har haft annoncer på annoncelight tidligere under andet navn (endnu mere prætentiøst end det nuværende) og på sugardaters. På sidstnævnte skrev jeg lidt med hende (for et par år siden), men det blev aldrig til en aftale, fordi hun insisterede på, at det skulle foregå på hotel. Dengang var konceptet lidt mere "omfattende," men om hun nogensinde realiserede det, ved jeg af gode grunde ikke, da jeg ikke har set omtale af hende og jeg selv aldrig nåede i mål. Det interessante er, at det helt klart virker som nogle fantasier hun eksperimenterer med.

Tak for svar. Det lyder interessant og som noget der kan gå både godt og skidt. Hvad mener du med omfattende bebop? Jeg kan selv ret godt lide fantasien om at skulle ligge ved siden af en fremmede og betragte, høre og måske komme sammen, for så at skilles igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 19 timer siden:

Tak for svar. Det lyder interessant og som noget der kan gå både godt og skidt. Hvad mener du med omfattende bebop? Jeg kan selv ret godt lide fantasien om at skulle ligge ved siden af en fremmede og betragte, høre og måske komme sammen, for så at skilles igen :)

Der var åbnet op for lidt mere kropskontakt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende hvor vi mødtes i min bil.

Hun er fra Ukraine, men taler rigtig godt dansk og er faktisk en super sød pige som jeg sagtens kunne have drukket en kop kaffe med efterfølgende. Dog synes jeg hverken hendes ansigt eller krop er specielt kønt, men det er jo op til enhver - hun er dog meget naturlig og amatøragtig, på den gode måde.

Gav kr. 1.000 for at se og røre ved hende og hun fik også mig til at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...