Hop til indhold

Nyborvej 22 Odense

Featured Replies

Skrevet

Har for år tilbage haft nogle gode oplevelser med unge thaipiger på Nyborgvej 22.

Er der nogle der kan oplyse om man stadig kan få andet end thai massage der.?

Skrevet

Du kan også få alt det andet, men om der er nogen unge piger på stedet ved jeg ikke.

Skrevet
dealmaker skrev, for 19 timer siden:

Har for år tilbage haft nogle gode oplevelser med unge thaipiger på Nyborgvej 22.

Er der nogle der kan oplyse om man stadig kan få andet end thai massage der.?

Hej

Var der for et lille halvt år siden. Hvad der sker der nu og hvem der er der skal jeg ikke kunne sige. Men jeg kunne da helt sikkert godt finde på at tage derhen igen. :-)  Har de nogen annoncer nogen steder? Jeg fandt hende i EB dengang.

Lad os høre om resultatet hvis du aflægger hende et besøg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Sidste gang jeg lige kiggede forbi sent på vej hjem fra byen. Var der ikke mindre end 8 thai piger. Både unge  ( som var nemmest at snakke med) og ældre. Dog ikke muligt den dag at besøge en af de unge. 

Lidt skuffelse. Første gang var bedst. . Kun blevet være, men fortæl endneligt hvis du "ser" noget nyt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.