Hop til indhold
Vildmand

Traditionel thaimassage - Ringgade 70 - Aarhus

Recommended Posts

Jeg har besøgt dem for et par år siden og havde egentlig en god oplevelse

Har besøgt dem 2 gange indenfor den sidste måned, begge gange er jeg blevet masseret af en moden pige, ikke særlig køn, men meget smilende.

Begge gange har hun bedt mig starte liggende på maven, og så senere bedt mig ligge på siden.

Nu hun masserer side 2, så kommer hun meget tæt på stjernen og pirrer den gerne. Det er vildt fedt og slet ikke noget jeg føler hun ikke bryder sig om.

Hun fortsætter gerne og hvis du viser at du nyder det, så får du et hj uden at hun spørger.

Alt i alt rigtig god behandling til 600

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, den 14. oktober 2016 at 14:19:

Jeg har besøgt dem for et par år siden og havde egentlig en god oplevelse

Har besøgt dem 2 gange indenfor den sidste måned, begge gange er jeg blevet masseret af en moden pige, ikke særlig køn, men meget smilende.

Begge gange har hun bedt mig starte liggende på maven, og så senere bedt mig ligge på siden.

Nu hun masserer side 2, så kommer hun meget tæt på stjernen og pirrer den gerne. Det er vildt fedt og slet ikke noget jeg føler hun ikke bryder sig om.

Hun fortsætter gerne og hvis du viser at du nyder det, så får du et hj uden at hun spørger.

Alt i alt rigtig god behandling til 600

Har hun tøj på under den sidste del? Må man røre ved herlighederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 47 minutter siden:

Kommer fingeren "indenfor"?

Nej, ikke som hos Nina og Cat i Randers - men det er pirrende og egentlig nok for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 2 timer siden:

Har hun tøj på under den sidste del? Må man røre ved herlighederne?

Hun løfter gerne og i blusen og du må gerne røre, jeg har endnu til gode, at hun tager tøjet af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dem igen i går

Det var ikke hende jeg har fået massage af før. men en gammel en af slagsen, det var vildt ringe.

Massage kunne hun ikke, og desværre sagde jeg ja til hj......

Det var dårligste jeg til dato har oplevet

Så selv om hende jeg tror er ejeren, så er der nitter i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...