Hop til indhold
Tyren13

Anny Mariagervej 68 i Randers

Recommended Posts

Var hos Anny for en uges tid siden, der var kommet en ny ung pige som jeg skulle have massage af. God og grundig massage i ca. en halv time. Så kom spørgsmålet om mere, hvilket hun nok vidste fra Anny som jeg altid har betalt rigeligt, Således oplyst, så smed hun alt tøjet og afslørede en flot krop med smukke bryster. Hun suttede lillemand fint og hun fik behændigt sat kondomet på med munden, hvorefter jeg kneppede hende i kort tid da hun begyndte at se på uret og midt i det hele ville hun give hJ så vi kunne blive færdige til tiden. Da jeg ikke kan komme på kommando, ja så blev vi ikke færdige til tiden som åbenbart var meget vigtig. Anny har altid givet mig tid selvom det gik ud over en time, og hun har altid modtaget en flot betaling for sine ydelser. Hvorfor det skulle være så vigtigt med tiden - det forstår jeg ikke, da begge piger havde tid til at snakke i hvert fald 10 - 15 minutter. Da jeg gik havde de ingen kunder ?????

Så hvis en eller anden er fortrolig med Anny, så synes jeg at hun skal have det at vide. Jeg har ihvertfald ikke lyst til den samme omgang igen, så man hele tiden skal have  i baghovedet at klokken tikker.

Det var bare det, jeg ville sige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja det var sku da en træls historie så du fik ikke udløsning / orgasme  og havde betalt rigeligt nej noge naf den er kun penge og noge nka nikke få nok har prøvet noget ligende engang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Erikson skrev, for 4 timer siden:

ja det var sku da en træls historie så du fik ikke udløsning / orgasme  og havde betalt rigeligt nej noge naf den er kun penge og noge nka nikke få nok har prøvet noget ligende engang

Du ku nu godt lige ha smidt et link på til tranlate???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush
Thaimig skrev, for 17 minutter siden:

Du ku nu godt lige ha smidt et link på til tranlate???

Slap da af. Der kunne jo være en grund til at personen skriver sådan. 

Kom, lad os alle pege finger af dem der ikke kan stave, eller skrive en sætning som Thaimig ikke kan forstå!!! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nimbush skrev, for 2 timer siden:

Slap da af. Der kunne jo være en grund til at personen skriver sådan. 

Kom, lad os alle pege finger af dem der ikke kan stave, eller skrive en sætning som Thaimig ikke kan forstå!!! :shock:

Ahhh - det er jo ikke kun stavefejl!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Vildmand skrev, for 22 timer siden:

Ahhh - det er jo ikke kun stavefejl!!

hvad er det du er uening i Vildmand ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 16 timer siden:

hvad er det du er uening i Vildmand ??

Uenig?

Dette er da sort snak: "havde betalt rigeligt nej noge naf den er kun penge og noge nka nikke "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Skal vi ikke holde op med at genere hinanden, Istedet kan vi jo diskutere emnet i indlægget, nemlig at skulle komme på klokkeslet, nemlig når timen falder i slag.

Jeg synes, at når man betaler rigeligt  (1200) for en fuld pakke, så skal man også have lov til al komme, selvom der skulle gå 10 minutter ekstra, specielt når der ikke er andre kunder i butikken. Prisen for en times massage er 300. For det fire dobbelte burde man kunne få de ti minutter ekstra.

Jeg kan selvfølgelig gå til Kat og håbe hun er i godt humør, hvis det er tilfældet, så får man den tid, der er nødvendig

Jeg føler mig da rigtig skuffet, når man må gå med uforurettet sag. Pengene har de jo ikke noget imod.

Det var egentlig dette emne jeg ville høre noget om - ikke slå eller stavefejl!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig i Tyrens kommentarer.

Anny har altid været serviceminded, sød pige, men "den nye pige" (der efterhånden har været der længe) ødelægger desværre hendes forretning, der ellers har været en af de bedre steder i Randers.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Vildmand skrev, for 9 timer siden:

Uenig?

Dette er da sort snak: "havde betalt rigeligt nej noge naf den er kun penge og noge nka nikke "

jeg genere dig ikke Wildmand jeg laver selv stavefejl  giver dig fuldstændigt ret du skulle da have haft udløsning / orgasme  sådan en dum kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man grine eller græde ?
Når man har betalt 1200 for en time så kan de fandme godt arbejde gratis til jeg er færdig.
Sige mig engang har du slugt søm ? enden må i starte før eller med det samme så du kan blive færdig.

Nogle folk er dummere end bølgepap 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel tråd måske men vil alligevel lige give mit besyv med.. Når du betaler for en time så betaler du for en time.. Du betaler ikke for en udløsning.. Når timen er gået så er timen gået.. Jeg praktiserer at når telen har banket på døren to gange så spørger jeg gæsten hvordan han hurtigst bliver "færdig" hvis han virker ærgerlig over ikke at være kommet og så bruger jeg 5-10 min på det hvis det så ikke er lykkes for ham på den tid så må han gå med uforrettet sag.. Når telen har banket 2 gange betyder det nemlig at tiden er helt gået.. Andre piger bruger måske ikke de her ekstra 10 min og det er helt fair.. Fordi det er ubetalt tid og derfor hendes egen hun bruger på det.. Jeg bruger heller ikke de ekstra 10 min hvis gæsten f.eks er kommet en gang men ønsker at komme to gange.. Jeg forstår udemærket piger der ikke ønsker at bruge en ekstra tid.. Nu det her så godt nok på en massageklinik og jeg arbejder ikke på en sådan klinik men på bundlinjen er det, det samme.. Min timepris ligger også noget højere end de 1200 kr.. Måske jeg heller ikke ville yde den service hvis jeg "kun" fik 1200 kr for en times arbejde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været forbi for anden gang - og formentlig også sidste gang. 

Blev lukket ind af en pige med pænt store bryster og blev vist ind i rummet. Hun var vel omkring de 35-40 stykker. 

Blev henvist til en madras på gulvet og så kunne jeg ellers ligge der i 5 minutter inden at der var nogle thaier som skulle have snakket færdig...

Nå men hun kom endelig ind og begyndte at massere bagsiden og spurgte lidt til hvor jeg havde ondt. Der blev fokuseret lidt ekstra på de områder og der blev virkelig lagt kræfter i. Den ros skal hun have. Ikke antydning af noget som helst. Midtvejs i massagen skulle hun lige sige farvel til en anden kunde, som hun kendte - en dansker.

Men det skulle godt nok gå stærkt med massagen og aftørringen foregik med et stykke køkkenrulle. Hmm...

Efter at være blevet vendt rundt blev kalorius dækket af et håndklæde og så gik hun igang med lysken massage - i måske 14 sekunder inden at håndklædet blev fjernet.

Det var så for øvrigt en helt anden pige end hende der havde ledt mig ind i rummet! Hende her var vel 40-45år.

Og så var der ellers berøringer for alle pengene. Det havde selvfølgelig en effekt.

så kom spørgsmålet om mere eller om jeg ville have en ung pige. Det sagde jeg så ja tak til. Hende den første dukkede så op igen.

Og så skulle der ellers bare afsluttes. Bad hende tage det lidt roligt da der ikke var nogen grund til at rykke så hurtigt og hårdt i den... ønsket blev totalt overhørt og så var jeg færdig...

Ude i bilen igen - 500kr fattigere og blot 30 minutter efter at jeg var gået ind. Sidste gang tog det lidt længere men lidt samme sjov. 

Så nu har de vist udspillet deres rolle for mig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9/12/2016 at 14:56:

Gammel tråd måske men vil alligevel lige give mit besyv med.. Når du betaler for en time så betaler du for en time.. Du betaler ikke for en udløsning.. Når timen er gået så er timen gået.. Jeg praktiserer at når telen har banket på døren to gange så spørger jeg gæsten hvordan han hurtigst bliver "færdig" hvis han virker ærgerlig over ikke at være kommet og så bruger jeg 5-10 min på det hvis det så ikke er lykkes for ham på den tid så må han gå med uforrettet sag.. Når telen har banket 2 gange betyder det nemlig at tiden er helt gået.. Andre piger bruger måske ikke de her ekstra 10 min og det er helt fair.. Fordi det er ubetalt tid og derfor hendes egen hun bruger på det.. Jeg bruger heller ikke de ekstra 10 min hvis gæsten f.eks er kommet en gang men ønsker at komme to gange.. Jeg forstår udemærket piger der ikke ønsker at bruge en ekstra tid.. Nu det her så godt nok på en massageklinik og jeg arbejder ikke på en sådan klinik men på bundlinjen er det, det samme.. Min timepris ligger også noget højere end de 1200 kr.. Måske jeg heller ikke ville yde den service hvis jeg "kun" fik 1200 kr for en times arbejde.. 

Prisen er nok cirka det samme, kunne ikke forstille mig Thai stederne er lige så gode til, at betale skat som de danske piger,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...