Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke prøvet det, men er også nysgerrig efter at høre nogle erfaringer. Har aldrig deltaget i denne slags event, men tænker på om det kunne være en fantasi som skal udleves. Har dog et et par betænkeligheder ved at dukke op sammen med andre hvor grænserne rykkes en del, samt det faktum at man pludselig er et kendt ansigt blandt en større gruppe.

Vil også rigtig gerne høre opdaterede historier og gerne fra folk som er med første gang.

Kan se der er flere gamle tråde om deres event tilbage fra 2015 og 2014 med nogle meget positive beskrivelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roden skrev, for 12 timer siden:

Har nogen herinde deltaget i disse arrangementer som jævnligt afholdes af Damerne for dig . Når June deltager borger det vel for en vis kvalitet.

Har deltaget på den gl. adresse for ca 5 år siden , der var vild gang i den, der var 3-4 piger i 3 rum hvor der bare blev knaldet i gynger og madresser,

flere havde gang i 3 fyre ad gangen. det var stort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har deltaget jævnligt, senest vel for et halvt år siden.

Altid god stemning. Fyrene er stille og rolige, og alle tager hensyn til hinanden, så alle kan komme til. Pigerne er kanon! Ingen tvivl om, at de alle deltager med lyst. Et par af pigerne er lige så ofte at finde i swingerklubber, hvor de gør det gratis, så det burde sige alt om, at lysten er tilstede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deltog i dag :) superfedt arrangement med 3 dejlige tøser der gik til den og som sørgede for at alle fik hvad de kom for.. og mere til!

Jørgensen's indlæg passer fuldstændig overens med min oplevelse i dag.

(dog ved jeg ikke om de også kan findes i swingerklubber :))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...