Hop til indhold
Tlannister

Måske dumt spørgsmål

Recommended Posts

Hej,

Har aldrig haft fornøjelsen af en GP, men overvejer det kraftigt, tror det er godt imod stress :D

Jeg er dog i tvivl.. skal man selv medbringe kondomer? Det er måske et mærkeligt spørgsmål og jeg kunne selvfølgelig bare helgardere, men kom bare til at tænke på det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du besøger en pige der tilbyder sikker sex, har hun kondomer :) 

De fleste gp´er foretrækker desuden at der er deres kondomer der anvendes, selv om du har dine egen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Vi Har altid et lager af kondomer ;) dog vil jeg sige kommer man nu med en 25/30+ I str vil det nok være en fordel at have egne med da det jo ikke er den str man normalt løber på og vi har så ikke lige nogen i den str. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke det er et mærkeligt spørgsmål, det handler om sikker sex, så fint at spørge.

Som @2 milfer skriver er der kondomer i normal størrelse. 

Men om det er afstressende at besøge de dejlige GP :-D ja jeg synes mere det er ophidsende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Tlannister skrev, 1 time siden:

Tak for svarene :)

Jeg ville ikke besøge de smukke DP hvis jeg var stresset, ? Stres tager potensen hos mig ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, den 13/10/2016 at 22:38:

Vi Har altid et lager af kondomer ;) dog vil jeg sige kommer man nu med en 25/30+ I str vil det nok være en fordel at have egne med da det jo ikke er den str man normalt løber på og vi har så ikke lige nogen i den str. 

Hej milfer. Blev lige lidt nysgerrig. 25/30+ lyder lidt voldsomt. Du skriver også at det ikke er en str man normalt løber på, men sker det? Jeg husker bare, at Ekstrabladet forsøgte at finde DK´s største diller for nogen tid siden. De ville præmiere vedkommende med 1.000 kr pr. cm. hvilket i deres opfattelse ville lokke mændene til. Men de blev lidt "skuffede" da vinderen var en på 25 cm og han kunne ikke få den op at stå da den skulle fotograferes (i en sexklub i København, hvor han så også har sin gang på andre tidspunkter). Men er det egentlig et problem at benytte et kondom på 20 cm på en pik der måler 25. Man er vel rigeligt dækket ind der hvor det gælder. Og er der ikke også et problem med det hvis den er særligt tyk? 

Blot nysgerrig. Og hvad nu hvis den er ret lille? Det er vel egentlig et "større" problem hvis kondomet ikke sidder ordentligt fast...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Men er det egentlig et problem at benytte et kondom på 20 cm på en pik der måler 25.

Ikke hvis man selv hjælper lidt til/selv gør det med lidt hjælp ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Hedonis skrev, for 6 timer siden:

Hej milfer. Blev lige lidt nysgerrig. 25/30+ lyder lidt voldsomt. Du skriver også at det ikke er en str man normalt løber på, men sker det? Jeg husker bare, at Ekstrabladet forsøgte at finde DK´s største diller for nogen tid siden. De ville præmiere vedkommende med 1.000 kr pr. cm. hvilket i deres opfattelse ville lokke mændene til. Men de blev lidt "skuffede" da vinderen var en på 25 cm og han kunne ikke få den op at stå da den skulle fotograferes (i en sexklub i København, hvor han så også har sin gang på andre tidspunkter). Men er det egentlig et problem at benytte et kondom på 20 cm på en pik der måler 25. Man er vel rigeligt dækket ind der hvor det gælder. Og er der ikke også et problem med det hvis den er særligt tyk? 

Blot nysgerrig. Og hvad nu hvis den er ret lille? Det er vel egentlig et "større" problem hvis kondomet ikke sidder ordentligt fast...

Altså jeg har været løbet på nogen i den meget store ende af målestokken men det er i mit private liv hvor jeg så også nok har søgt det mere direkte nogen gange men jo kondomet kan godt komme på men er den tyk på samme tid bliver den ikke lige monteret med munden ;) 

men klart er det jo også et større problem hvis kondomet er for stort da de jo kan glide af og det jo bestemt heller ikke fedt derfor en fordel at have et lager i flere str. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...